اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

اعلام حضور اهل سنت هرمزگان برای مشارکت گسترده در انتخابات

آوای سنت : این روزها بحث انتخابات و اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در هر محفل و تریبونی مطرح است، زیرا که همگان می‌دانند که دشمنان از حضور پرشور مردم در انتخابات وحشت دارند و به هر نحوی در تلاش برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات هستند.

در روزهای باقی مانده تا انتخابات ۱۱ اسفندماه، شاهد این هستیم که فعالان اجتماعی و علمای اهل سنت در اقصی نقاط هرمزگان با حضور در محافل مختلف با تاکید بر ضرورت نمایش وحدت ملی، مردم را به حضور گسترده و حماسه‌آفرینی در این انتخابات دعوت می‌کنند.

برآوردها حاکی از آن است که اگرچه گله‌مندی‌های به حقی از دولتمردان در عمل نکردن به وعده‌ها و حل مشکلات مردم در محافل اهل سنت وجود دارد، اما قریب به اتفاق آنها با وجود این انتقادها، مقوله وحدت را مجزا از دیگر مسائل دانسته و خود را ملزم به حضور در انتخابات و سهیم بودن در تعیین سرنوشت مجلس قانونگذار می‌دانند.

در واقع با وجود دسیسه‌های استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه و شکاف بین امت اسلامی، اهل سنت هرمزگان حضوری شکوهمند در انتخابات ۱۱ اسفند ماه خواهند داشت و بار دیگر ثابت می‌کنند که مرزداران مطمئنی برای ایران اسلامی هستند.

تقویت اقتدار و عزت ایران اسلامی با حضور در انتخابات

فعال اجتماعی اهل سنت هرمزگان نیز با اشاره به حال و هوای انتخاباتی در سراسر استان، گفت: این روزها شاهد آن هستیم که بسیاری سعی در دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات دارند، اما همه ما می‌دانیم که باید برای تعیین سرنوشت خویش پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

عبدالرحیم رضوانی بیان داشت: بی‌تردید هرچقدر حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد، جواب قاطعی به دشمنان خواهد بود و عزت و پیشرفت کشور ادامه دار می‌شود.

وی با بیان اینکه روحانیت نقشی موثر در افزایش مشارکت‌ها دارد، بیان کرد: روحانیون اهل سنت در این برهه حساس در مساجد و تریبون‌ها بر اصل مشارکت حداکثری تاکید دارند و مردم نیز استقبال خوبی از این موضوع خواهند داشت.

دبیر مجمع مطالبه‌گران قشم معتقد است که مردم به مرحله‌ای از شعور اجتماعی رسیده‌اند که به صورت خودجوش در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

رضوانی بیان داشت: مردم با مشارکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند به دنیا اعلام می‌کنند که هنوز پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند و به نوعی حضور مردم در این رویداد سیاسی به رخ کشیدن امنیت حاکم بر کشور است.

تنها راه حل مشکلات کشور حضور در انتخابات است

امام جمعه اهل سنت کیش نیز گفت: تنها راه حل مشکلات کشور حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است و همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

شیخ یعقوب شمس بیان داشت: اگر مشکلات مختلفی در کشور از جمله مشکلات اقتصادی داریم یا کمبود و مشکلات دیگری هست دلیلی بر شرکت نکردن در انتخابات نیست؛ اگر در انتخابات شرکت نکنیم وضع بهتر نمی‌شود بنابراین باید در انتخابات شرکت کنیم تا افرادی را به مجلس بفرستیم که سیاستگذاری بهتری داشته باشند و نتیجه بهتری بگیریم.

وی حضور پرشکوه مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه را بسیار مهم دانست و افزود: انتخاب حق ملت ایران است و مردم ایران برای تعیین سرنوشت خود انقلاب کردند.

شمس تصریح کرد: تنها راه عزت و حل مشکلات حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است وهمه باید در انتخابات شرکت کنیم./تسنیم

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن