اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

افندی راستگو: حادثه شاهچراغ با هدف ناامن سازی جامعه طراحی شده است

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت بالاده اسالم، حمله به شاهچراغ را توطئه رژیم صهیونیستی با هداف ایجاد ناامنی دانست.

به گزارش آوای سنت، افندی عبدالله راستگو در گفتگو با خبرنگار ما حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را تکرار هتک حرمت به اماکن مقدس با هدف ایجاد ناامنی خواند و گفت: در ماه های گذشته عده ای وابسته به عناصر بیگانه تلاش می کنند تا با دست زدن به خشونت و ایجاد محیط رعب و وحشت، آب به آسیاب دشمن ریخته و شرایط کشور را ملتهب نشان دهند. این اقدامات ضد بشری و انسانی بخشی از برنامه های طراحی شده توسط اتاق فکر یهود است و ما به خوبی می دانیم که رژیم اشغالگر صیهیونیستی و سرسپردگانش تا چه حد از وحدت امت بیم و هراس دارند.

حادثه به شاهچراغ ادامه حملات ددمنشانه از سوی تعدادی فریب خورده است که به دستور اربابان شان، مردم بیگناه را هدف قرار می دهند و می طلبد که ضمن هوشیاری و آگاهی کامل، پاسخ کوبنده ای به دشمن داده شود.

افندی راستگو با تاکید بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی میان ملت مسلمان افزود: مردم دینمدار در طول چهار دهه با حضور در صحنه های مختلف به عوامل سرسپرده فهمانده اند که فریب نیرنگ ها را نخواهند خورد. ایادی بیگانه پرست در ابتدای کار با دامن زدن به جنگ تحمیلی قصد داشتند تا مدافعان میهن اسلامی را در یک آزمون بزرگ بیازمایند که ره آورد هشت سال دفاع جانانه، تقدیم شهدای گرانقدر بود. صهیونیست ها سپس آسیب به اصل وحدت را مبنا قرار دادند تا از این طریق میان مردم و مسئولین نظام فاصله ایجاد کنند که در این کار نیز شکست خوردند.

امام جمعه اهل سنت بالاده اسالم یادآور شد: دشمن هر بار به عناوینی به سمت مردم شلیک کرده و عده ای را به شهادت می رساند. در خاورمیانه رژیم صهیونیستی از دست زدن به اعمال شیطانی روی گردان نیست، لذا از مسئولین انتظار می رود عوامل حملات را در داخل و خارج کشور شناسایی کرده و آنها را به مجازات سختی برسانند. امت مسلمان کشتار به هر دلیل و بهانه را محکوم و نسبت به اشغالگران قدس شریف اعلام انزجار می کنند. اسرائیل به حق یک غده سرطانی است که باید از روی زمین ریشه کن گردد. این رژیمی است که همه معاهدات بین المللی را زیر پا گذاشته و در پاشیدن تخم کینه و نفاق از هیچ تلاشی دست برنمی دارد.

افندی راستگو، نقش علما، مسئولین و رسانه ها در تشریح مسائل روز را پر رنگ توصیف کرد و اظهار داشت: باید تدابیری به کار گرفته شوند تا اماکن مقدس از امنیت کافی برخوردار شوند. در دوره ای که کشور درگیر تحریم های ظالمانه و مشکلات معیشتی شده است، نباید اجازه داد تا افراد فرصت طلب دست به سلاح های کشتار جمعی ببرند. تاخیر در تدبیر این فرصت را به بیگانگان می دهد تا دنبال روزنه های آسیب زا باشند. خروج از مشکلات مستلزم بکارگیری مدیریت توانمند در بخش های مختلف است و اگر بتوانیم دغدغه معیشت را به حداقل کاهش دهیم، دشمن توان ایجاد خدشه در امنیت را نخواهد داشت.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن