اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

اقدامات وحشیانه اسرائیل ضداسلام و بشریت است

آوای سنت : نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرد و اظهار کرد: اسرائیلی‌ها از حیوان درنده، درنده‌تر هستند چراکه اینها بویی از انسانیت بویی نبردند.

ماموستا فایق رستمی ، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست بررسی وضعیت حوزه‌های علمیه استان کردستان ضمن خیرمقدم به مهمانان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرد و اظهار کرد: اسرائیلی‌ها از حیوان درنده، درنده‌تر هستند چراکه اینها بویی از انسانیت بویی نبرده‌اند و اقدامات وحشیانه آنان و حامیان و نوکرانشان آمریکا، ضد اسلام و بشریت است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه وحدت و اتحاد شیعه و سنی در استان کردستان زبان‌زد خاص و عام و خاری در چشمِ دشمنان است، گفت: نقش علما و روحانیون دینی در پیشبرد این اهداف محوری و بسیار تأثیرگذار است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: علما علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان و مشکلات سنگر عبودیت، وحدت، اتحاد، ارشاد، راهنمایی و روشنگری را ترک نکرده و نخواهند کرد، چراکه همواره دغدغه حفظ و گسترش دین اسلام را دارند و در این راه آماده جانفشانی هستند، کما اینکه تاکنون  جامعه روحانیت کردستان ۵۲ شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه مسئولیت علما خطیر و باید الگوی جامعه باشد، افزود: تقویت وحدت و اخوت در میان مردم باید اولویت و سرلوحه روحانیون قرار گیرد تا همواره دشمنان نتوانند سوءاستفاده کنند.

ماموستا رستمی خواستار توجه به بهبود وضعیت معیشتی علما شد و ابراز داشت: باید پل ارتباطی و نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان علمای کردستان و روحانیون قم برگزار و در آنجا مشترکات بازگو شود. باید علمای سرشناس و برجسته که قدرت بیان کردن و زبان عربی را بلد هستند در نشست‌های خارجی و کنفرانس‌های وحدت حضور یابند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امروز ایران اسلامی مرکز وحدت جهان اسلام شده است، تصریح کرد: باید با الگوگیری از قرآن، قبله، کعبه مرکز وحی و رسالت و فرشته امین؛ محبت اهل‌ بیت(ع)، اخلاق‌مداری و اسلام، همه مسلمانان را به تقویت وحدت و اتحاد تقویت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام همه مردم جهان را دعوت به پرستش خدای یگانه و صلح جهانی می‌کند، یادآور شد: زمان موشک بازی، غرش هواپیما، بمباران و خون ریختن انسان‌ها تمام شده و باید از بین برود و انسانیت جایگزین آن شود چراکه اسلام دین اخلاق، کرامت و انسانیت است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن