اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا: هر رای مردم تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت آق‌قلا، گفت: وظیفه داریم با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای، مکر و حیله و نیرنگ دشمنان و فتنه‌گران را به خودشان برگردانیم.

 آخوند عبدالحی میرزاعلی  در نشست خانواده‌های روحانیون و طلاب اهل سنت با نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، اظهار داشت: هر رای ما همانند تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب است و باید با حضور حداکثری در انتخابات نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا افزود: وظیفه داریم با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای، مکر و حیله و نیرنگ دشمنان و فتنه‌گران را به خودشان برگردانیم.

آخوند میرزاعلی با اشاره به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت قاطع خود را از نظامی که برپایه اسلام و قرآن بنا نهاده شده است را عملا ثابت کردند و باید از آن حفاظت و حراست کنیم و پشتیبان محکمی باشیم.

وی با تاکید براینکه، استان گلستان رنگین کمان وحدت در کشور است، بیان کرد: تفاهم، همگرایی، همدلی، تعامل، همکاری و وحدت مثال زدنی در استان مدیون نگاه وحدت‌گرایانه و بانی وحدت در گلستان، نماینده ولی‌فقیه در استان است.

امام جمعه آق‌قلا با بیان اینکه وظیفه داریم اتحاد و انسجام خود را بیش از پیش ترویج و تحکیم بخشیم، تصریح کرد: شاعر و عارف نامدار ترکمن ایران زمین مختومقلی فراغی می‌گوید، اگر چنانچه ما مروج و ترویج دهنده محبت باشیم که یکی از عوامل اتحاد و انسجام اسلامی است، هیچ وقت بهائیت در کسوت وهابیت و بلعکس نمی تواند روح ما را تسخیر کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن