اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه اهل سنت تالش: تاسف بار است که مدعیان حقوق بشر به رژیمی که کودکان را می کشد، کمک می کنند

آوای سنت : افندی حسین خانی پور در خطبه های نماز جمعه شرایط مردم مظلوم فلسطین را بحرانی خواند و وجود کشور های حامی صهیونیست ها را شیطانی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از گیلان، افندی حسین خانی پور در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع محمدیه شهرستان تالش با اشاره به شرایط بحرانی مردم مظلوم فلسطین، گفت: مردم بی دفاع غزه در شرایطی بحرانی به سر می برند و صهیونیست ها حتی به کودکان نوزاد و خردسال فلسطینی نیز رحم نمی کنند.

وی افزود: در گزارشی که چندی پیش از تلویزیون پخش شد، یکی از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در کمال بی شرمی وقتی با سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چرا در این جنگ کودکان را می کشید، پاسخ داد؛ کشتن کودکان فلسطینی به منزله کشتن حماس است و آنان با این تفکر خطرناک در جنگ با مسلمانان قرار گرفته اند و بی رحمان مردم بی دفاع و مظلوم را می کشند.

امام جمعه اهل سنت تالش با تاکید بر اینکه مدعیان حقوق بشر، امروز تامین کننده سلاح های رژیم صهیونیستی هستند، تصریح کرد: کشور هایی که به اسرائیل جنایتکار کمک می کنند، وجودشان یقینا شیطانی است.

وی ضمن ارایه آمار جانباختگان فلسطینی، گفت: ما هم دست به دعا هستیم که به فضل الهی یک بیداری در کشورهای اسلامی خصوصا در بین حکام عرب صورت پذیرد.

افندی حسین خانی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیات و روایات، دین اسلام را کامل ترین دین الهی عنوان و اظهار داشت: دین راه رسیدن انسان به کمال است و خداوند توسط دین آن نورانیت واقعی را به انسان هدیه می کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن