اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

امام جمعه اهل سنت تالش حمله تروریستی به پاسگاه انتظامی راسک را محکوم کرد

آوای سنت : افندی حسین خانی پور در پیامی حمله تروریستی به پاسگاه انتظامی راسک که منجر به شهادت ۱۱ نفر از سرباران غیور کشورمان شد را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از گیلان، افندی حسین خانی پور امام جمعه اهل سنت تالش در پیامی حمله تروریستی گروه جیش الظلم به پاسگاه انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان را محکوم و شهادت سربازان غیور کشورمان را به مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا و ملت سربلند ایران اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا للّه و انا الیه راجعون

بار دیگر دشمنان کور دل انقلاب اسلامی با اقدامی مذبوحانه این بار به یک پاسگاهی انتظامی حمله کردند و مدافعان امنیت کشور را هدف قرار داده و یازده تن از سربازان غیورمان را به شهادت رساندند.

این واقعه اندوه بار را به مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و ملت سربلند ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم و از دستگاه های نظامی و انتظامی و اطلاعاتی تقاضای برخورد مقتدر و قاطع با عاملان این جنایت را داریم و از خداوند متعال طلب توفیق برای آنان و هم چنین علو درجات برای شهدا و صبر جمیل برای خانواده های شهدا را داریم.

هم چنین دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که با این اقدامات کوردلانه، ملت ایران نه تنها از اهداف و آرمان های خود قدمی کوتاه نخواهند آمد، بلکه با قدرت راه شهدا را ادامه خواهند داد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن