اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه اهل سنت تالش: رشادت غیور مردان فلسطینی نشان داد که سلاح ایمان از هر سلاح و قدرتی بالاتر است

آوای سنت : افندی حسین خانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جنایت اخیر رژیم موقت و وحشی صهیونیستی در حمله به بیمارستان در غزه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از گیلان، افندی حسین خانی پور در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع محمدیه شهرستان تالش با اشاره به وقایع اخیر فلسطین، بمب باران بیمارستان و منازل مسکونی در غزه را به شدت محکوم کرد.

وی وقایع اخیر فلسطین را برای جهان اسلام بسیار ناگوار عنوان کرد و گفت: حوادث ناگوار امروز جهان اسلام آن است که مردم و زنان و کودکان بی گناه فلسطینی به خاک و خون کشیده شده اند.

امام جمعه اهل سنت تالش با تاکید بر اینکه حمله طوفان الاقصی از سوی جوانان غیور فلسطین نشان داد که سلاح ایمان از قوای نظامی و همه سلاح های پیشرفته دنیا قدرتمند تر است، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی یکی از قدرت های نظامی جهان به شمار می آید، با این وجود مردان غیور فلسطینی چگونه در آنان نفوذ کرده اند و پاسخ جنایات آنان را می دهند.

وی با بیان اینکه وحدت جهان اسلام می تواند کار های بزرگ و ارزشمندی انجام دهد، گفت: فلسطین تنها نیست و کسانی هستند که در کنار آنان می جنگند و وعده الهی پیروزی است.

افندی حسین خانی پور با اشاره به کشتار هر روز تعداد زیادی از مردم بی گناه، خاطر نشان کرد: این جنایات در سکوت غرب، اتحادیه اروپا و مدعیان حقوق بشر انجام می شود و در حالی که آنان انصاف خود را فقط خرج اوکراین می کنند، برای مردم فلطسین که بیمارستان ها را هم در این کشور موشک باران می کنند، فقط سکوت اختیار کرده اند

وی افزود: کدام حقوق بشر، این دنیا با حضور آن خون خواران متافن شده است که هروز ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر از مردم و زنان و کودکان فلسطینی را شهید می کنند و ما اهل سنت تالش این اقدامات را محکوم می کنیم و ان شاءالله وعده الهی محقق خواهد شد و پیروزی و نجات از آن مسلمانان است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن