اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه اهل سنت تالش: نسل کشی در فلسطین حاصل سکوت و قدرت طلبی کشور های اسلامی است.

آوای سنت : افندی حسین خانی پور در خطبه های نماز جمعه گفت: باید به هر وسیله شده انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از گیلان، افندی حسین خانی پور در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع محمدیه شهرستان تالش با اشاره به اوضاع کنونی مردم غزه، گفت: این روز ها بزرگ ترین جنایات انسانی در سکوت جامعه جهانی در غزه مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: مایه شرمساری است که رئیس جمهور آمریکا برای کشتن مردم بی دفاع غزه ۱۰۰ میلیون دلار به رژیم صهیونیستی کمک مالی داشته است، اما اتحادیه اروپا برای کمک به مردم زلزله زده در افغانستان فقط ۱۰ میلیون یورو کمک مالی داشته است و این نشان می دهد که دنیا بر چه مداری می چرخد و چگونه مظلومان عالم نادیده گرفته می شوند و این ها همان هایی هستن که با بمب اتم مردم هیروشیما و ناکازاکی را از بین بردند و اکنون فقط هدفشان تفاوت کرده و امروز هدف آنان فلسطین است.

امام جمعه اهل سنت تالش با اشاره به سکوت حکام کشور های مختلف جهان در وقایع اخیر فلسطین، اظهار داشت: در وقایع اخیر غزه و در برابر این جنایات و نسل کشی فقط صدور چند بیانیه کافی نیست، حدود ۱۱هزار انسان که بیشترشان زن و کودک بوده اند در حملات رژیم صهیونیستی کشته شده اند و این کشتار در کمال تاسف و تاثر همچنان ادامه دارد.

افندی حسین خانی پور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه غربی ها و استکبار جهانی تنها در رسانه های خود ادعای حقوق بشر ، دموکراسی و انسانیت دارند، گفت: آن ها با این واژه ها خون ملت ها را می ریزند.

وی با تاکید بر اینکه جهان اسلام امروز در معرض آزمایش بزرگی است و حکام اسلامی که فقط در فکر قدرت طلبی هستند بهترین فرصت را در اختیار دشمن قرار داده اند تا نهایت استفاده را از این شرایط داشته باشند، افزود: تحمل این روز ها برای مسلمانان بیدار بسیار سخت است، لذا همه ما امروز در معرض آزمایش هستیم و باید با هر وسیله ایکه شده نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین را نشان دهیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن