اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

امام جمعه اهل سنت خور نیز ابتلای خود به کرونا را اعلام کرد

آوای سنت: ماموستا توفیق قربانی امام جمعه شهرستان کامیاران روز جمعه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت و این در حالی است که امام جمعه اهل سنت خور از توابع استان فارس ابتلای خود به کرونا را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت، سید محمدنور دانش امام جمعه اهل سنت خور در فضای مجازی با انتشار متنی ابتلای خود را به بیماری کرونا اعلام کرده و در عین حال از مردم خواسته تا با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی گرفتار این بیماری نشوند.
وی در این پیام اعلام کرده تا پایان دوره بیماری در قرنطینه خانگی خواهد ماند.

امام جمعه اهل سنت خور هدف خود از اعلام بیماریش در فضای مجازی را شکستن این تابو عنوان نمود و این در حالی است که برخی از مردم و علما ابتلا به این بیماری را پنهان می کنند و یا نگاه بدی نسبت به مبتلایان دارند.

وی علایم بیماری خود را اینگونه شرح داده است:
اولین بار، صبح که بیدار شدم بدن درد داشتم و بدنم کلا گرم بود. فکر کردم به علت باد مستقیم کولر بوده، اما دیدم که این درد ادامه دار است و دهانم تلخ شده است. به دنبال آن سردرد شدید و سرفه نیز اضافه شد. تمام بدنم درد وحشتناکی داشت تا اینکه بعد از دو روز بهتر شدم و احساس راحتی کردم و با خود گفتم مشکل خاصی نیست. اما روز بعد احساس کردم نفسم می گیرد و بوهای عجیبی استشمام می کنم. احساسم این بود که بویایی ام مختل شده است.‌

در این حال سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد دیگر واقع شده در استان اصفهان در نشست هم اندیشی با رسانه ها در گذشت.
بر اساس اخبار منتشر شده، ابراهیم میر شامگاه جمعه در هنگام برگزاری نشست هم اندیشی خبرنگاران شهرستان لامرد دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.

وی از فرهنگیان شهرستان لامرد است که در اواخر آذرماه ۹۸ بعنوان سرپرست اداره ارشاد لامرد معرفی گردید. میر، در هنگام برگزاری جلسه‌ای با خبرنگاران، دچار حمله قلبی گردید که اقدامات احیا موثر وافع نشد و این مدیر جوان به دیار باقی شتافت.

همزمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را طی یازدهم تیرماه ۱۰۲ نفر اعلام کرده بود، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری می باشند، ۵۶۸ نفر است که از این تعداد ۱۰۶ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن