اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس : جنایات رژیم صهیونیستی، لکه ننگی برای مدعیان حقوق بشر است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم، کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم غزه، تصریح کرد: این جنایات لکه ننگی برای مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر است که در قبال کودک کشی این رژیم منحوس سکوت کردند.

 آخوند عبدالباسط نوریزاد عصر شنبه در اجتماع مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس در حمایت از کودکان مظلوم غزه تاکید کرد: مجامع بین المللی هرچه سریعتر به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کنند.

وی با قدردانی از حضور پرشور شرکت کنندگان در این راهپیمایی و به نمایش گذاشتن خشم و انزجار خود نسبت به جنایات رژیم اشتغالگر اسرائیل، گفت: ما مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس برادروار در برابر دشمنان اسلام ایستاده‌ایم.

آخوند نوریزاد اضافه کرد: دشمنان اسلام وحدت و صمیمیت ملت ایران از اقوام و مذاهب اسلامی را نشانه گرفته‌اند اما مردم و مسوولان ما درسایه منویات رهبر معظم انقلاب، وحدت خود را در برابر دشمنان همچنان حفظ کرده و خواهیم کرد.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی، مدارس و منازل اهالی غزه، ادامه داد: قساوت قلب و بی رحمی این رژیم منحوس بر همه مردمان جهان ثابت شد.

وی گفت: این رژیم غاصب اهداف پلیدی علیه امت اسلامی دارد و کشورهای اسلامی باید با وحدت و انسجام مقابل توطئه‌های رژیم اشتغالگر قدس بایستند.

آخوند نوریزاد همچنین با اشاره به وعده الهی به مسلمانان، افزود: نصرت خدا از آن مسلمانان است و باید با وحدت و صبر و استقامت منتظر آن باشیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن