اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

امام جمعه جوانرود : رژیم صهیونیستی شکست خود را با کودک کشی جبران می‌کند

آوای سنت : امام جمعه جوانرود، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت: صهیونیست‌ها شکست مفتضحانه خود در عملیات “طوفان الاقصی” را با کشتار غیرنظامیان و به ویژه کودکان جبران می‌کنند.

 ماموستا ملا سید محمدمحمدی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری جوانرود در فرمانداری، افزود: امروز جهانیان بیش از هر زمان دیگری چهره واقعی رژیم صهیونیستی را مشاهده کردند و دیدند که این رژیم به هیچ اصل انسانی پایبند نیست.

وی به اهمیت و جایگاه قوه قضائیه اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای عدالت و تامین امنیت در تمامی عرصه‌ها از اصلی‌ترین وظایف دستگاه قضایی و قضات در جامعه است.

امام جمعه جوانرود خواستار تعامل و همراهی مسوولان قضایی و دیگر دستگاه ها برای خدمت بیش از پیش به مردم شد.

فرماندار جوانرود نیز با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: تداوم جنایات این رژیم غاصب موجب بیداری اسلامی شده است.

نامدار حسینی با بیان اینکه امپراتوری رسانه غرب نمی تواند جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را سانسور کند، افزود: طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

وی با بیان اینکه استقلال و رعایت قانون در تمام سطوح در قوه قضائیه حاکم است، اظهار کرد: دادگستری مرجع و پناهگاه مردم است و اجرای عدالت در جامعه رسالت سنگین دستگاه قضایی به شمار می رود و در شهرستان جوانرود در زمان مسوولیت ریمان شفیعی رییس سابق دادگستری این شهرستان شاهد اجرای عدالت و خدمت به مردم بوده ایم.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه هم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برای اسرائیل غاصب نابودی و برای مجاهدان فلسطین آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.

علی اشرف کرمی با ارائه گزارشی افزود: دادگستری استان کرمانشاه امسال از لحاظ رسیدگی به پرونده رتبه سوم و از حیث سلامت اداری در بین ۳۱ استان رتبه پنجم را کسب کرده است.

وی به تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: امیدواریم رییس دادگستری جدید جوانرود در راستای تحقق این شعار حمایت از اشتغال، کنترل تورم و سرمایه گذاری های مشروع را اولویت برنامه خود قرار دهد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه همچنین بر تعامل و هم افزایی مسوولان دادگستری با علما، روحانیون، بزرگان و معتمدین شهرستان در راستای اجرای حق و عدالت تاکید کرد.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی نیز با محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه گفت: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم غاصب است.

سردار کوروش آسیابانی افزود: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

در پایان این آیین هادی احمدی به عنوان رییس جدید دادگستری جوانرود معرفی و از خدمات نریمان شفیعی رییس سابق در این شهرستان قدردانی شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن