اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه سنندج : دولت برای امنیت معیشت مردم و رفع مشکل مسکن چاره‌اندیشی کند

آوای سنت : امام جمعه سنندج گفت: امروز مهمترین مسائلی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، معیشت و مشکل مسکن است که دولت باید به صورت جدی وارد عمل شده و چاره‌اندیشی کند.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، امنیت اقتصادی و معیشت مردم را ضروری دانست و اظهار کرد: کشورمان دارای منابع خدادادی فراوانی است و دولت می تواند از همه ظرفیت‌ها برای داشتن اقتصادی قوی استفاده کند.

وی بر لزوم مهیا کردن مسکن برای اقشار ضعیف به ویژه جوانان تاکید کرد و افزود: بالا بودن اجاره و قیمت مسکن، برای جوانان مشکل ایجاد کرده است نیاز است دولت برای ایجاد مسکن و سرپناه برای این قشر تمام همت خود را بکار گیرد.

امام جمعه سنندج، ایجاد شغل برای جوانان را از دیگر دغدغه‌های مردم و خانواده‌ها عنوان کرد و ادامه داد: همفکری و تعامل نخبگان، مدیران و دستگاه‌های مختلف باعث تقویت اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم می‌شود.

ماموستا رستمی با بیان اینکه مردم از لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند، از دولت خواست به امنیت سلامت جامعه و کمک به اقشار ضعیف ناتوان از پرداخت هزینه‌های درمانی توجه ویژه داشته باشد.

همت بانک‌ها در بحث پرداخت وام کم بهره به جوانان برای تسهیل ازدواج و رسیدگی به مراکز علوم دینی و اماکن متبرکه و اجرای عدالت، از دیگر مطالبی بود که وی به آن اشاره داشت.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن