اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

انتقاد حاج ماموستا ملا قادر قادری از گرانی بازار پاوه

ماموستا ملا قادر قادری : روز شنبه، ۵۰ کیسه برنج هندی را به قیمت ۱۵۰ هزار تومان برای جمعی از فقرا و طلاب خریداری نمودم؛ دیشب زنگ زدم که تعدادی دیگر خریداری کنم اما صاحب مغازه گفت قیمت برنج هندی ۲۰۰ هزار تومان و قیمت برنج پاکستانی ۳۰۰ هزار تومان شده است. گفتم چرا از خدا نمی‌ترسید؟ در آن دنیا از شما سؤال خواهند کرد؛ از خدا بترسید.

?بله عزیزان؛ ظرف ۷ روز برنجی که معلوم نیست برنج باشد، ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت دارد و کسی نیست که بگوید چکار می‌کنید. نه تعزیرات، نه اصناف و نه بازرگانی بر کار مغازه‌داران نظارت ندارند و به میل و سلیقه خود قیمت اجناس را بالا می‌برند.

?از رئیس جدید ادارۀ تعزیرات سؤال کردم چرا شما بر بازار نظارت ندارید؟ گفتند: ما بعد از تخلف اگر کسی شاکی باشد به شکایت او رسیدگی می‌کنیم؛ اما بنده عرض می‌کنم در این شهر کوچک که همه مردم باهم فامیل هستند، کمتر کسی از کسی شکایت می‌کند، لذا دولت خود باید نظارت کند و با متخلفین برخورد قاطع نماید.

?منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه پاوه

?◽️بنظر می رسد ادارات صمت و اتاق اصناف پاوه توانایی کنترل درست وضعیت بازار و قیمتهای نجومی کالاها در پاوه را ندارند و قطعا باید این دو دستگاه مسئول پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

?◽️با مشاهده وضعیت موجود، صعود نجومی قیمت اجناس، عدم درج قیمت اجناس در مغازه ها و… در سطح شهرستان پاوه نسبت به شهرستان های همجوار و مرکز استان باید گفت دلیل عدم توانایی در کنترل بازار و قیمت های زیاد توسط اداره صمت و اتاق اصناف چیست؟

?◽️اداره صمت و اتاق اصناف باید پاسخگوی این اوضاع آشفته و مشکلات پیش آمده به مردم باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن