اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

اگر پشتیبانی آمریکا و اروپاییان نباشد، اسرائیل نابود خواهد شد

آوای سنت : مولوی غلام نبی توکلی -امام جمعه اهل سنت تایباد- در وبینار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام» اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید برای کسانی که جنگ بر آنها تحمیل شده واجب است تا از خودشان دفاع کنند و با کسانی که با آنها میجنگند بجنگد، همانا خداوند برای نصرت و پیروزی شان قادر و قدیر است.

وی افزود: امروز در فلسطین و غزه، ظلم روشنی از سوی اسرائیل صورت می‌گیرد، اسرائیل به پشتوانه استکبار جهانی، آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی به مردم غزه ظلم می‌کند. ما مسلمانان در کل دنیا نظاره گر جنایت اسرائیل به مظلومان غزه هستیم، اما هیچ عکس العملی از جانب برخی از دولت های اسلامی صورت نگرفته است.

مولوی توکلی تصریح کرد: امروز می‌بینیم که مردم و ملت‌ها پشتیبانی خود را از مسلمانان فلسطین اعلام می‌کنند اما برخی از این دولت‌های اسلامی در خواب هستند و این ظلم بسیار بزرگی در حق  ملت فلسطین است.

امام جمعه اهل سنت تایباد خاطر نشان کرد: مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که درحال مبارزه هستند اما هنوز هم حاضر نیستند که از این مسئله عبور کنند چراکه سرزمینشان اشغال و خاکشان غصب شده است.

مولوی توکلی اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که عده ای در تلاش اند تا جای ظالم و مظلوم را عوض کنند، یعنی اسرائیل را مظلوم جلوه دهند و فلسطین را ظالم که خوشبختانه در ابتدای عملیات طوفان الاقصی این نقشه و طرحی که ریخته اند، خنثی شده و تمام آزادگان دنیا و غیر مسلمانان به خوبی می‌دانند که مردم فلسطین، مظلوم هستند و ظالم، اسرائیل غاصب است.

امام جمعه اهل سنت تایباد تصریح کرد: خدا را شاکریم که با عملیات طوفان الاقصی هیمنه و هژمونی اسرائیل شکسته شد، باید گفت اگر پشتیبانی آمریکا و اروپاییان نباشد اسرائیل سه روز هم نمیتواند دوام بیاورد.

وی اذعان کرد: با حضور بایدن رئیس جمهور آمریکا در سرزمین های اشغالی دیدیم که چگونه آمریکای جنایتکار حمایت همه جانبه خود را از این رژیم غاصب اعلام کرد، اما در نقطه مقابل شاهد هستیم که سران برخی از کشورهای عربی مسئله فلسطین را نادیده گرفته اند و این مسئله جای تاسف دارد.

امام جمعه اهل سنت تایباد خاطر نشان کرد: امروز شاهد غیرتی در ملت‌ها و انسان‌های آزاده هستیم که نسبت به کشتار مردم فلسطین اعلام انزجار می‌کنند و پشتیبان این ملت هستند.

امام جمعه اهل سنت تایباد اظهار کرد: ما شاهد هستیم که نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای غربی هم مردم و آزادگان دنیا حاکمان خود را زیر سوال میبرند که چرا به اسرائیل کودک کش کمک می‌کنید، اسرائیلی که غیر نظامیان را مورد حمله قرار می‌دهد. اگر مرزها باز شود همه ملتهای مسلمان و غیر مسلمان به کمک مردم غزه می‌شتابند. امروز مردم غزه گرسنه و تشنه هستند و کسی نیست که به داد آنها برسد.

وی در پایان گفت: امیدواریم که این جنایتکاران نابود شوند همانطور که اذنابشان در گذشته به درک واصل شدند. امیدوارم خداوند تبارک و تعالی مردم فلسطین را پیروز گرداند و غزه پابرجا بماند و عملیات های همانند طوفان الاقصی بر سر اسرائیل و یهودیان فرود آید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن