اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

بیانیه علمای اهل سنت شهرستان آستارا در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

آوای سنت : علما و روحانیون اهل سنت شهرستان آستارا در بیانیه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

علما و روحانیون اهل سنت شهرستان آستارا جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی و درمانی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان و مردم مسلمان را محکوم کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم
یک بار دیگر همه جهانیان شاهد جنایات بی رحمانه رژیم وحشی و موقت صهیونیستی در فلسطین بودند. این بار آنان نه تنها بر به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بسنده نکردند بلکه در حمله ای وحشیانه بیمارستان و مراکز درمانی را که محل درمان آسیب دیدگان و پناه گاه مردم بی دفاع بود را مورد هدف حملات موشکی قرار دادند و شمار زیادی از مسلمانان فلسطین را به شهادت رساندند.

آیا سازمان های بین المللی و مدعی حقوق بشر این جنایات را نادیده گرفته اند، آیا سران کشور های اسلامی در برابر این جنایات همچنان سکوت خواهند کرد، آیا سران استکبار و حامی آن رژیم کودک کش با دیدن این جنایات شرم نمی کنند.

رژیم وحشی و موقت صهیونیستی باید بداند که با این جنایات و با حمایت های آمریکا و غرب و سکوت کشورهای عربی هرگز قادر نخواهند بود، موجودیت خود ثابت کند.

طوفان الاقصی زوال رژیم صهیونیستی را به جهانان نشان داد و به فرموده مقام معظم رهبری ضربه اخیر رزمنگان غیور فلسطینی به رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است و این زلزله وایرنگر توانست برخی از سازه های اصلی رژیم صهیونیستی ویران کند.

ما به عنوان مسلمان جنایات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می کنیم و از مسلمین جهان تقاضا داریم دغدغه مردم مسلمان فلسطین را دغدغه خود بدانند و از مقاومت فلسطین حمایت کنند. ان شاالله به فضل الهی شاهد آزادی کامل فلسطین از چنگال صهیونیست ها باشیم و اسرائیل از صحنه روزگار نیست و نابود شود.

مجمع روحانیون اهل سنت شهرستان آستارا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن