اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

بیانیه مولانا سید محمد فاضلی موحد در واکنش به جنایات اسرائیل علیه فلسطین

بسم الله الرحمن الرحیم

أذن للذین یقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدیر.

جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن صدها نفر از مردم مظلوم فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌دفاع و پناه آورده به بیمارستان المعمدانی غزه، قلب هر انسان با وجدانی را به درد آورد. رژیم منحوس صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و حامیان اروپایی خویش تمام قوانین بین المللی را نقض کرد و بصورت کاملا خودخواهانه و وحشیانه با سرازیر کردن بمب های ممنوعه فسفری از آسمان، بیگناهان و بی دفاعان را در نوار غزه به خاک و خون کشید. قوانین عرفی و بین المللی که مورد اتفاق همه جامعه جهانی است در عدم حمله به بیمارستان ها و مراکز آموزشی و عبادتگاه ها را به چالش کشیده است و حتی کار را به جایی رسانده که آب و برق غزه را قطع کرده و روند امدادرسانی را با مشکل مواجه ساخته است.

غول های رسانه ایی دنیا که همانا مدعیان دروغین حقوق بشر هستند با وارونه نشان دادن حقایق سعی در پوشاندن این نسل کشی جنگی دارند و با نگاهی حق به جانب از آنان حمایت می کنند و با اخباری سراسر دروغ در سرپوش گذاشتن جنایات رژیم اشغالگر وارد عمل شده است.

سکوت و عدم واکنش عملی حکومت های مسلمان خیانتی آشکار به خون های مظلوم مردم نوار غزه است. امروز می طلبد همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان در مقابل این رژیم کودک کش و نژاد پرست بایستند و جلوی این جنایت را با حمایت همه جانبه خویش از مردم مظلوم غزه بگیرند.

(مولانا) سیّدمحمد فاضلی موحد
رئیس شورای علمای اهل سنت تایباد
بیست و هشتم مهر ماه ۱۴۰۲

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن