اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

بی بندوباری غربی ویرانگر است

آوای سنت: استاد حوزه علمیه چنارلی بی بند و باری های اخلاقی و گرفتار شدن در دام های ویرانگر را نتیجه اعتماد به آزادی غربی عنوان نمود.

به گزارش آوای سنت، شیخ الله داد گوگلان در فرازی با اشاره به تلاش دشمنان برای از میان برداشتن دین از قلب امت اسلامی گفت: دشمن تا دندان مسلح پس از سال ها ایجاد جنگ هالی میدانی و لشکرکشی به سرزمین های مسلمانان به این نتیجه رسیده است که با استفاده از ابزار جنگی نمی توان مردم را از علائق و سلائق دینی محروم نگه داشته و عبادت را از برنامه زندگی ها حذف کند. آنها ترفند دیگری را در پیش گرفتند که امروز به آن جنگ نرم فرهنگی و رسانه ای گفته می شود. بیگانگان به خوبی دریافته اند که در کوتاه نمی توانند اسلام را در دل جوانان کم رنگ کنند و لذا از هر راهی که مناسب می دانند عزم خویش را جزم کرده و سابقا با بوسیله روزنامه و مجله و امروز با اینترنت و ماهواره برنامه های غیر اخلاقی مختلفی را با کمترین هزینه و بیشترین بار آسیب در معرض نگاه مخاطبین جوان و کنجکاو ما قرار می دهند.

آخوند گوگلان ترویج فساد، عادت به شراب خواری را از دیگر حیله‌های دشمنان برای ایجاد انحرافات دینی خواند و افزود: بیگانگان پی برده اند که تاثیر شراب و رونق بخشیدن به میگساری تاثیری به مراتب بیش از لشکرکشی های دنباله دار جنگی دارد و با توسل به این روش ها راحت تر می توانند به نیات شان برسند. آنها در رسانه هایشان بحث آزادی را بهانه قرار داده و با طرح این قبیل موضوعات و اینکه انسان آزاد اختیار عمل دارد سرابی از لذت های نفسانی را به تصویر می کشند. لذا می بینیم که آزادی مورد نظر متفکران غربی چگونه برخی از اهل امت را به دام انداخته و بنای زندگی ها را نابود می سازد.

استاد حوزه علمیه چنارلی استان گلستان غرق شدن در فساد و گرفتاری به اعتیاد را مغایر با آزادی در معنای واقعی برشمرد و اظهار داشت: دزدی، سرقت و زورگیری از بلایای اعتیاد و پیوند خوردن با آزادی های اینچنینی است. به بهانه آزادی متاسفانه شاهد گسترش فساد اخلاقی نیز هستیم و بعضی افراد به زندگی زناشویی خود پایبند نمی باشند. اسارت در شهوت، دنیاپرستی از راه مال اندوزی و مشغول بودن به خوشگذرانی دین را به خطر انداخته است. سایه خیانت در پاره ای از زندگی ها سایه انداخته و اخیرا نیز می شنویم که کمپینی موسوم به مخالفان حجاب اجباری تشکیل یافته است.

آخوند گوگلان طرح مخالفت با حجاب اجباری را به نفع بانوان ندانست و متذکر شد: حذف حجاب جز اینکه دین را متزلزل کند نفعی به حال بشر ندارد. خدای متعال انسان را آفرید تا به تعالی برسد. این تعالی نشاندهنده مسیر خوشبختی در هر دو دنیا می باشد. خوشبختی مقدور نخواهد شد، مگر آنکه به سمت آن گام برداریم. همانطور که نادیده گرفتن مقررات حاده ای جان انسان ها را به خطر می اندازد و یک راننده برای حفظ سلامتش باید تابع قوانین راهنمایی و رانندگی باشد، کامیابی در دنیا و آخرت نیز مسلتزم رعایت قوانین آن یعنی دستورات خدای متعال و قرآن کریم است.

با میل به محرمات از کامیابی به ورطه سقوط نرسیم. کلام الهی فرمایش می دارد که در دین اجبار وجود ندارد. انسان در انتخاب مسیر سرنوشت آزاد گذاشته شده است و کسی که مسیر بیراهه و تاریکی را برگزیند روی خوش کامیابی و خوشبختی را نخواهد دید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن