اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی حق الناس است

مولوی عنایت اله رسولی زاده

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت سرباز،  بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی حق ‏الناس دانست.

به گزارش خبرنگار آوای سنت، در این خصوص مولوی عنایت اله رسولی زاده گفت: قریب به ۶ ماه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور زمان می گذرد در طی این ایام موجی از همدلی در بین مردم و مسئولان رخ داد. ملت ایران با وحدت و همکاری که دارند، می توانند با خوداتکایی و اعتماد به نیروهای مومن و مجاهد هر چیز ناممکنی را ممکن و بر مشکلات غلبه کنند.

امام جمعه اهل سنت سرباز ادامه داد: ملت ایران بخوبی توانسته است این بحران را مدیریت کند هر چند که شکست قطعی آن نیز همت والای مردم را می طلبد. همه ما باید استفاده از ماسک را در بیرون از خانه جدی بگیریم تا علاوه بر کاهش آمار مبتلایان باعث شویم تا خستگی از تن کادر درمان خارج شود.

وی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی شد و اظهار داشت: روزهای سختی را پشت سرگذاشته ایم. اگر در این برهه از زمان با یکدیگر همکاری کنیم شاهد ریشه کن شدن این ویروس در کشور خواهیم بود، اما حضور در تجمعات، برگزاری مراسمات عزا و عروسی که برخی از مردم علیرغم هشدارهای پزشکان اقدام به انجام یا مشارکت در آنها می نمایند، در این برهه می تواند زحمات مسئولان به ویژه کادر درمان را هدر دهد.

مولوی رسولی زاده خاطر نشان کرد: مردم باید مانند قبل حساسیت داشته و برای نجات جان خود و اطرافیان استفاده از ماسک را ضروری گیرند چرا که ویروس کرونا ضعیف نشده و از بین نرفته بنابراین استفاده از ماسک در کاهش انتقال بیماری و قطع زنجیره انتقال موثر است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن