اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

تلاش دشمنان اسلام برای استحاله عقیدتی

آخوند کر:غرب با جنگ نرم عقیده جوانان ما را هدف گرفته است

 آوای سنت: امام جمعه اهل سنت بندرترکمن به بانوان در خصوص الگو برداری از پوشش غربی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت، عبدالرحمان آخوند کر طی بیاناتی گفت: حفظ و تقویت ایمان به وجود خداوند متعال آن هم در زمانی که منافقان دین اسلام به طریقه های مختلف سعی در انحراف عقاید مسلمین دارند بسیار مهم است.

اعمال ظاهری و آنچه ما را برای عبادات به سوی مساجد هدایت می کند، تا در برابر نعمت هایی که خالق یکتا بر ما ارزانی بخشیده است شکر برجایی آوریم، اگر از روی ایمان و اخلاص کامل نباشد هیچ نفع و سود معنوی نخواهد داشت.

وی افزود: اسلام دینی است که نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم برای به ثمر رساندن آن سال ها ریاضت تحمل کرد و در برابر ابوجهل های دوران خود،سختی ها و مشقات بسیاری را تحمل نمود. پس از گذشت بیش از هزار و چهارصد سال از مبدا تاریخ اسلامی، در شرایط کنونی هم دشمنان و منافقین همچنان با دین با اسلام خصومت داشته و این کینه و عداوت را نوعی افتخار می پندارند.

سلاح جدید غرب

آخوند کر با بیان اینکه دشمنان امروز دین الهی که در مرزهای دور دست غربی ساکن هستند،از جنگ با سلاح های کشتار جمعی نفعی نبرده اند، بیان نمود: آنها بخوبی می دانند،جنگ های میدانی نه تنها ایمان مسلمانان را ضعیف نمی کند،بلکه موجب رشد و بالندگی اسلام در سرزمین های اسلامی می گردد. تاریخ گواه شکست های دشمن در برابر مسلمانان می باشد.

 کشورهای قدرتمند غربی در اوایل قرن گذشته میلادی اشغال و تصرف سرزمین های مسلمین را حق خود دانسته و کشورهای آسیایی و افریقایی را بین خودشان تقسیم می کردند. آنها در ظاهرا بسیار قدرتمند بودند و از این رو گمان می بردند، ایمان مسلمانان که در هرحالت متوجه خدای متعال می شدند، خللی در اهداف شان ایجاد نمی کند.

  امام جمعه اهل سنت بندرترکمن تاکید کرد: اروپائیان پس از عملیاتی کردن طرح اشغال کشورهای اسلامی نه تنها به اهداف خود نرسیدند، بلکه باعث شدند تا پای کارگران مسلمان به قاره سبز باز شده و رفته رفته بر شمار پیروان امت الهی اضافه گردد. حالا آنها به فکر راه چاره افتاده و می دانند تا مادامی که ایمان در مسلمین قوی باشد، نمی توانند راه به جایی ببرند. ترویج فرهنگ های غلط با استفاده از ماهواره، تشویق به ارتباط میان افراد نامحرم درفضای مجازی و حتی تغییرمدل لباس بانوان که درفیلم هایشان نمایش می دهند،تنها بخشی از اقدامات غرب برعلیه ما است.

تقابل مستمر دشمنان با اسلام

این عالم اهل سنت اظهار داشت: بنا به فرمایش قرآن کریم دشمنی پیروان یهود و نصاری با امت اسلامی نقطه پایان ندارد. نسل کشی که درفلسطین  رقم زدند،تهاجم فرهنگی که بسوی ایران و ممالک عربی گسیل می دارند و همچنین تلاش برای به راه انداختن جنگ بین کشورهای مسلمان منطقه ، جزو سرفصل موضوع مذاکرات غربی ها و آمریکا می باشد.

آنها به اسم آزادی، زنان را تشویق می کنند که دست از پوشش اصیل خود برداشته و لباس های تنگ و چاک دار برتن کنند. میزان مراجعه به اینترنت و فضای مجازی درکشورهای مسلمان طبق آمارهای جهانی بسیار بیش ازکاربران اروپایی است و این یک زنگ خطر و هشدار جدی به حساب می آید.

آخوند کر یادآور شد: قدرت کشورهای اسلامی به جوانان برومند آن وابسته است. اگر جوان ما ایمان و عمل صالح را درخود پرورش دهد، هیچ قدرتی نمی تواند وی را به انحراف بکشاند و چنانچه به سوی ابتذال کشیده شوند سنگینی قدرت ما به اندازه پرکاه هم نخواهد بود. به امت الهی ماموریت داده شده است تا دین آسمانی را در روی کره خاکی گسترش دهیم، نه آنکه خود تحت تاثیر افکار پلید قرارگرفته و به خط انحراف پیوند بخورند.

مجاهدت های صدر اسلام

الگوی زنان اسلامی ما همگی جزو اهل بیت نبی مکرم هستند. درطول مبازرات آن حضرت صلی الله علیه و آله وسلم،ایشان هیچگاه رنگ خوشی و آسایش به خود ندیدند. هیچ زمان خواب راحت نداشتند وهیچ وقت نشده است که از گزند مشرکان و منافقین در امان باشند. مسلمانان صدر اسلام مصائب را تحمل گردند تا بانوان و خواهران اسلامی به امنیت و آسایش برسند.

نعمت امنیت و آسایش

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن امنیت و این آسایش را از جمله نعمت هایی دانست که  مردم برخی از ممالک از فقدان آنها رنج می برند و باید قدر این نعمت را که به برکت دین الهی حاصل آمده است را بدانیم. مسائل مادی نباید روی ایمان انسان ها اثر منفی بگذارد.

انسان های بزرگ تاریخ اسلام در دامن زنان پاکدامن پرورش یافته اند. بنابراین چگونه می توان توقع داشت از دامان یک زن غربزده و کسی که از پوشش زنان یهود و نصاری الگوبرداری می کند، افراد مومن و خداشناس و انسان های که باعث افتخار دنیای اسلام پرورش یابند.

 فرهنگ اروپایی ها اجازه می دهد که با یک  سگ درخانه دم خور شوند؛ اما پوشش زنان و دختران مسلمان را به تمسخر گرفته و آنها را پست و عقب افتاده می نامند. چرا باید بانوان یک کشور اسلامی درمصرف لوازم آرایشی از اروپائیان سبقت بگیرند و اینها در روزقیامت چه پاسخی به خدای متعال خواهند داد؟ وسیله ای که باعث می شود یک زن به درجه ایمان برسد، همان چادری است که از مرحله کودکی بر سر می کند. لذا می بایست مراقب باشیم تا در دام اهریمن های شیطانی و انسان نما گرفتار نشویم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن