اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

تلاش دشمنان برای زدودن ارزش‌های اسلامی از جامعه

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت آستارا توطئه یهود تضعیف دین بوسیله از میان برداشتن حجاب و پوشش اسلامی در کشورهای مسلمان عنوان نمود.

به گزارش آوای سنت، ماموستا عبدالحمید مومنی تضعیف دین در داخل سرزمین های اسلامی را یکی از نقشه های یهود بر علیه امت مسلمان از دیرباز تاکنون خواند و گفت: در سال هزار و نهصد و شش هجری قمری در قاهره مصر تعدادی از متفکران یهود و مسیح طرحی را تحت عنوان طرح “دولمه یهودیت” بر علیه مسلمانان پایه ریزی کردند. پیامد این قضیه برگزاری جلسه ای به نام “مبشر” بود که سران برگزار کننده در آن جلسه راهکارهای تضعیف ایمان در میان مسلمانان را به بررسی گذاشته و نهایتا پس از اجرا کردن تعدادی از پیشنهادات ارائه شده، در دراز مدت به آنچه که مدنظر داشتند دست پیدا کردند. آنها در قریب بیست و هشت کشور دنیا از جمله در ترکیه ، مالزی و تایلند مسابقاتی را ترتیب دادند که موضوع آن انتخاب “ملکه زیبایی” از بین شرکت کنندگان کشورهای مختلف بود. این سران سپس طی برگزاری کنفرانسی قانونی را برای انتخاب زیباترین دختر در نظر گرفتند که شرکت کنندگان می بایست به صورت لخت و عریان روی صحنه حاضر شوند!!

آنها در سال ۱۹۳۲ میلادی اولین کنسرت و مسابقه زیبایی را در کشور ترکیه برگزار کردند که زنی به نام “کریمان خالص” بیست ساله از همان کشور را بعنوان ملکه زیبایی انتخاب کردند تا بدین ترتیب بتوانند برداشته شدن چادر و پوشش اسلامی ازبدن زن مسلمان را به دنیا مخابره نمایند.

وی در اینباره ادامه اداد: رئیس هیات داوران در جلسه انتخاب ملکه زیبایی این عبارات را بزبان آورد: امروز روز پیروزی ما بود ، امروز پیروزی مسیحیان به طور کلی و اروپا به طور خاص را جشن می گیریم، امروز زمامداری اسلامی که۱۴۰۰ سال بر کشورها و مردم حکومت می کرد به دست مسیحیان اروپا به پایان رسید، انصاف حکم می کند نقش و تلاش یهودیان را در این زمینه فراموش نکنیم ، اگرچه پیروزی بنام صلیبی ها و مسیحیان ثبت شد.

آن دختری که سرش را از خانه بیرون نمی آورد مگر اینکه سرش را با روسری می پوشاند و گرمای خورشید را تنها از پشت از پنجره ها می دید ، امروز برهنه در برابر ما می ایستد. این خود یک پیروزی برای ماست

سلطان سلیمان قانونی که در امور جهان دخالت می کرد و حتی رقص دختران مسیحی در فرانسه را نیز ممنوع کرده بود ، امروز، نوه ی او، بدن خود را در مقابل ما به نمایش گذاشته و تلاش می کند توجه و تحسین ما را به خود جلب کند!! اگر چه کریمان خالص امروز عنوان ملکه زیبایی جهان را به دست آورد، اما ما به مناسبت پیروزی بزرگ مسیحیت، لیوان های پر از مشروب خود را بالا می بریم!

ماموستا مومنی اظهار داشت: امروز متاسفانه در بلاد اسلامی برخی از دختران با شرکت در مراسم های عروسی، مقابل دیدگان ده ها انسان غریبه به رقص در آمده و بدینوسیله خودش را به معرض نمایش می گذارند. اینها در حالیکه تن به این اعمال غیر اسلامی مدهند که الگوی خودشان را بهتریبن بانوان صدر اسلام یعنی عایشه و فاطمه سلام الله علیها معرفی کرده خودشان را نیز نسبت به روش ایشان متعصب نشان می دهند.

حکایت تلخ امروز ما این است که اسلام را گم کرده ایم. سنت مصطفی را نادیده و کم اهمیت می انگاریم. آنچه که ما امروز از برخی بانوان مشاهده می کنیم در واقع اجرای دستورات یهودیت در امروز است. اسلام هرگز اجازه نمی دهد که دختر مسلمان خودش را به شیوه غربی ها آرایش کرده و در انظار عمومی ظاهر شود.

امام جمعه اهل سنت آستارا یادآور شد: بنای ما به عنوان یک فرد مسلمان با خودمان و با خانواده و جامعه بر این است که طبق فرمایش نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم حرکت نماییم. آرزوی یهود این است که دختران جوان اسلامی طبق دستورات و خواسته های آنها عمل کنند که متاسفانه به بخشی از خواسته هایشان تن داده شده است. انسان هایی که برای ما شریعت را به ارمغان آوردند در تاریخ ناشناس و ناپیدا نیستند و بلکه راه و منش آنها تا قیام قیامت پابرجا باقی خواهد ماند، لیکن یسته به این دارد که به آنها پایبند باشیم و یا خود را به پایبندی یهود و نصارا در بیاوریم.

روش نبی مکرم اسلام و روش ائمه اجمعین همان است که قرآن کریم به امت می گوید. آنها اگر رستگار شدند بخاطر پیروی از قرآن بوده است و همان نسخه هایی از کتاب الهی را در اختیار داتشتند که امروز با امکانات بیشتر و بهتر در اختیار ما قرار داده شده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن