اهل سنت ایرانعمومی

ثبت نام کاندیداهای اهل سنت در مناطق مختلف کشور

تاکید بر حضور همه سلایق سیاسی در انتخابات

آوای سنت : همزمان با آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم از مناطق مختلف اهل سنت نشین کشور،خبرهایی در زمینه ثبت نام کاندیداهای اهل سنت در این مناطق به گوش می رسد.

برخی از علمای اهل سنت در بیاناتی از نخبگان و شایستگان اهل سنت در مناطق مختلف درخواست کردند برای نمایندگی مجلس از حوزه های مختلف کاندید شوند.

در این زمینه مولانا مطهری عاالم شاخص اهل سنت در استان خراسان و امام جمعه خواف در بیاناتی با تاکید بر ضرورت ثبت نام کاندیداهای اهل سنت در حوزه های مختلف انتخابیه، خواستار زمینه سازی مسئولان برای حضور همه سلایق انتخاباتی در کارزار رقابت های پیش رو شد.

بر اساس اخبار منتشر شده بیشترین آمار حضور و ثبت نام کاندیداهای اهل سنت در روز نخست در استان گلستان بوده است.در گلستان از مجموع ۳۷ کاندیدایی که در روز نخست برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند ،حدود پنجاه درصد از اهل سنت این استان بوده اند.

در استان گلستان شش حوزه انتخابیه وجود دارد و اهل سنت در چهار حوزه انتخابیه برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می کنند.

در سایر استانها نیز حضور و ثبت نام کاندیداهای اهل سنت گزارش شده است.

لازم به ذکر است که ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم از روز گذشته (۱۰آذر) آغاز شده و تا روز شنبه آینده (۱۷ آذرماه )ادامه خواهد داشت.

بنظر می رسد در رقابت های انتخاباتی پیش رو، سایه سنگین مشکلات اقتصادی شعارها و برنامه های کاندیداها را تحت الشعاع خود قرار دهد.

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن