اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

حضور پرشور در انتخابات زمینه ساز اقتدار ملی است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام را ناامید می‌کند و زمینه ساز اقتدار نظام است.

مولوی سید محمد حسینی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه حضور همه مردم در انتخابات در ایران اسلامی سرنوشت‌ساز است، اظهار کرد: همه ما به عنوان یک ایرانی تکلیف و وظیفه داریم که برای تصمیم‌گیری در سرنوشت خودمان در انتخابات شرکت کنیم.

وی عنوان کرد: در کشور ما تمام مسئولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم انتخاب می‌شوند، حتی رهبری هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رای غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شود.

امام جمعه اهل سنت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وظیفه ملی، شرعی و قانونی تک تک افراد در نظام جمهوری اسلامی ایران است که در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و سرنوشت خودشان و کشورشان را به نحو احسن رقم بزنند، بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث قوت و دلگرمی نماینده منتخب می‌شود.

مولوی حسینی افزود: نماینده انتخاب شده با قدرت بیشتر می‌تواند مشکلات مردم را پیگیری کند و قانون‌گذاری انجام دهد و در مجموع حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تشکیل مجلس قدرتمند می‌شود.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح توسط مردم، گفت: مردم باید از بین تمام نامزدها فرد اصلح‌تر و کارآمد را انتخاب کنند تا بتوانند با تمام قدرتمند مشکلات مردم را پیگیری کند.

مولوی حسینی با اشاره به طراحی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای کاهش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود همچنین حضور مردم حتی نقشه‌های نوکران داخلی دشمنان را هم از بین می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات پیش‌رو خیلی مهم است چراکه تمام کشورهای کفر جهان به دنبال این هستند که حضور مردم در انتخابات علیرغم همه تهدیدات و تحریم‌ها چگونه خواهد بود؟ بیان کرد: مردم ما در جمهوری اسلامی ایران در تمام انتخابات گذشته و تمام صحنه‌های انقلاب سنگ تمام گذاشته‌اند.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا افزود: امیدواریم به یاری خداوند مردم ما در انتخابات پیش‌رو هم حضور چشمگیری داشته باشند تا زمینه ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام فراهم شود.

مولوی حسینی با اشاره به اینکه جامعه اهل سنت هم در تمام انتخابات گذشته حضور پررنگی داشته‌اند، بیان کرد: در انتخابات پیش‌رو هم مشارکت بالایی خواهند داشت.

وی عنوان کرد: از جامعه اهل سنت استان دعوت می‌کنم که مانند گذشته با حضور چشمگیر و پرشور خود در انتخابات سنگ تمام بگذارند تا زمینه اقتدار نظام اسلامی ما در سطح بین‌الملل رقم خورد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن