اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی
موضوعات داغ

دستاوردهای پژوهشی موسسه علمی آوای سنت

آوای سنت: یکی از اقداماتی که با هدف تامین استقلال مالی سایت ،از سالهای گذشته مد نظر ما قرار داشته است ایجاد موسسه ای علمی پژوهشی برای اجرای طرح های تحقیقاتی بوده است.

این موسسه با شماره ۷۷۴ ثبت شده و دستاورهای مبارک این تلاش در ماه های اخیر نمایان شده است.در روزهای اخیر با تلاش شبانه روزی پژوهشگران مرتبط با موسسه پژوهشی ما، اجرای دو  طرح پژوهشی بصورت استانی و ملی  به اتمام رسید.این طرحها در دو عنوان اجرا شده است .

عنوان نخست ” بررسی تاثیرات شبکه های مجازی بر هنجارها و رفتارهای اجتماعی ” بوده است.

عنوان طرح پژوهشی دوم انجام شده “راهکارهای بومی سازی اولویت های توسعه اقتصادی در مناطق مرزی(با تاکید بر مناطق مرزی استان گلستان)” بوده است.انشاالله این طرح پژوهشی را در سال آینده در رابطه با سایر مناطق مرزی کشور نیز انجام خواهیم داد.

در طرح نخست دو استاد دانشگاهی اهل سنت و در طرح دوم سه استاد با ما همکاری داشته اند.از همه این عزیان کمال تشکر را داریم.

هدف از ورود مجموعه ما در این مسیر، این بوده است که از ظرفیت های موجود دانشگاهی اهل سنت در مسیر اجرای طرح های پژوهشی استفاده نماییم.خوشبختانه این فعالیت ها باعث شده است تا بخش عمده هزینه های جاری فعالیت های رسانه ای ما از این محل تامین گردد.

از این فرصت استفاده می کنیم و از فعالان اهل سنت و نمایندگانی که با اهداء حمایت های مالی خود در سه ماه گذشته ما را در مسیر انجام فعالیت های رسانه ای یاری کرده اند تشکر و قدردانی کنیم.

سه تن از نمایندگان اهل سنت ما در مجلس در چندین نوبت از طریق پنل حمایت مالی ما را مورد لطف و محبت خود قرار دادند.از این عزیزان تشکر و قدردانی می کنیم.امیدواریم این منابع را بتوانیم در مسیر خدمت درست و صادقانه به جامعه اهل سنت کشور صرف نماییم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن