اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

دعوت امام جمعه اهل سنت کیش از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به اهمیت حضور همه اقشار در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است.

شیخ یعقوب شمس در خطبه‌های نماز جمعه کیش اظهار داشت: مردم برای اینکه در سرنوشت خود تاثیرگذار و افرادی را به مجلس بفرستند که برای جامعه مفید باشند باید در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی تاکید کرد: همه اقشار باید در انتخابات شرکت کنند و به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشند زیرا شرکت نکردن در انتخابات زمینه سوءاستفاده را برای برخی افراد سودجو فراهم می‌کند.

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: اگر مشکلات مختلفی در کشور از جمله اقتصادی داریم یا کمبود و مشکلاتی دیگری هست دلیلی بر شرکت نکردن در انتخابات نیست؛ اگر در انتخابات شرکت نکنیم وضع بهتر نمی‌شود بنابراین باید در انتخابات شرکت کنیم تا افرادی را به مجلس بفرستیم که سیاستگذاری بهتری داشته باشند و نتیجه بهتری بگیریم.

شیخ یعقوب شمس تاکید کرد: دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از آن جهت مهم است که مجلس خبرگان رهبری وظیفه انتخاب رهبر را بر عهده دارد و مجلس شورای اسلامی قانونگذار است.

امام جمعه اهل سنت کیش با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانستند سلطه دو هزار و پانصد ساله پادشاهی را سرنگون کنند.

شیخ یعقوب شمس بیان داشت: شرکت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن تجدید پیمان با آرمان‌ها و خون شهداست و همه مردم ایران در این راهپیمایی حضور پرشور خواهند داشت.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن