اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

دولت سوئد به بهانه آزادی بیان، اهانت‌های مکرر به مقدسات اسلام می کند

آوای سنت : مدرسین و طلاب خواهر مدارس علوم دینی اهل سنت استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای توهین و آتش زدن قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسمه تعالی

نُنَزِّلُ مِنَ ٱلقرءَانِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحمَهٌ لِّلمُؤمِنِینَ وَلَا یَزِیدُ ٱلظَّلِمِینَ إِلَّاخَسَارا

قرآن کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام و محور وحدت مسلمانان جهان است. قرآن معیار و ملاک تشخیص حق و باطل درجهانیست که آلودگی و ناپاکی و انواع فتنه‌ها در آن تشخیص حق و باطل را بیش از پیش سخت نموده است و امروز در قرن بیست و یکم که شعار آزادی و دموکراسی و آزادی بیان و عقیده گوشعالم را پر کرده است شاهد اهانت به ساحت نورانی قرآن، کتاب آسمانی هدایتگر برای همه مردم عالم هستیم.

آری، قرآن خود فرموده است که برای مومنین و حق جویان اسباب شفا و رحمت است و برای ظالمین چیزی جز خسارت و تباهی نیست.

ومَن لَّم یَجعَلِ ٱللَّهُ لَهُۥ نُورا فَمَا لَهُۥ مِن نُّورٍ [البتّه] کسی که خدا برایش نوری قرار نداده باشد، در آن صورت هرگز نوری برای او نخواهد بود.

کشور سوئد امروز به بهانه آزادی بیان و در سلسله اهانت‌های مکرر به مقدسات اسلام که سابقاً در برخی کشورهای اروپایی مثل فرانسه شاهدش بودیم اقدام به قرآن سوزی کرد.

وَٱلَّذِینَ کَفَرُواْ أَولِیَاؤُهُمُ ٱلطَّغُوتُ یُخرِجُونَهُم مِّنَ ٱلنُّورِ إِلَی ٱلظُّلُمَت ِأُوْلَئِکَ أَصحَبُ ٱلنَّارِ هُم فِیهَا خالِدُونَ

بنابر فرموده قرآن کریم کافران دوست و یاوری غیر از طاغوت‌های زمانه ندارند و همین امر سبب خروج آنها از نور به تاریکی است و این تاریکی نابود شدنی است و کان الباطل زهوقا.

ما مدرسین، اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهر اهل سنت استان کرمانشاه ضمن محکومیت شدید اقدام شنیع آتش زدن قرآن، در راستای اهانت به مقدسات مسلمین عالم، از مراجع قضایی کشور خواستار پیگیری حقوقی و جرم انگاری این اهانت در عرصه بین الملل هستیم.

مدرسین و طلاب خواهر مدارس علوم دینی اهل سنت استان کرمانشاه

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن