اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

سهم اورامانات از مدیریت استان کرمانشاه صفر است

آوای سنت : منطقه اورامانات دارای ظرفیت بالایی از نخبگان و تحصیلکردگان است که اگر به آنها در دولت و بدنه مدیریتی کشوری و استانی فرصت داده میشد،  هرکدام می توانستند از مدیران برتر حوزه خود شوند.

اما با نگاهی گذرا به وضعیت مدیریتی استان کرمانشاه به واقعیتی تلخ و تبعیض آمیز می رسیم و آن اینکه حتی یک درصد از مدیریت ها درسطح استان کرمانشاه از استانداری گرفته تا آموزش و پرورش و….به نخبگان و تحصیلکردگان چهارشهرستان اورامانات واگذار نشده است.حال باید از دولتمردان پرسید به چه دلیل نخبگان اورامانات از مدیریت های کلان استان بطور صددرصد کنارگذاشته شده اند؟ آیا این عدالت است؟ آیا این انصاف است؟

از دولت انتظار می رود یکبار برای همیشه به چنین بی عدالتی هایی اندیشیده شود و متوجه شوند شکاف بین نخبگان، تحصیلکردگان و فعالان اجتماعی اورامانات با دولت و حاکمیت از همین ناعدالتی ها سرچشمه می گیرد که خیلی وقت پیش باید ترمیم می شد. این روزها فرجه ایست برای بازنگری در تصمیمات و رویه های اشتباه، ناعادلانه و غیراخلاقی و بازگشت به ریل عدالت و دیدن همه استعدادها، پتانسیل ها و قابلیت ها از هر قوم، مذهب و مرامی/هم اندیشان نیوز

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن