اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

شرکت مردم در انتخابات توسعه امنیت جامعه را ممکن می‌کند

آوای سنت : نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان کردستان گفت: شرکت مردم در انتخابات توسعه امنیت را در جامعه ممکن می‌کند.

ماموستا اقبال بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های تمدن اسلامی شرکت در انتخابات است که اساسی‌ترین مساله شورا در تمدن و حکومت اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: چه در زمان پیامبر اکرم و چه در زمان خلفای راشدین حاکمیت بر مبنای شورا و رأی مردم بوده و از این رو انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان کردستان بیان کرد: اصول نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات است و نمایندگان قوای مقننه، مجریه، خبرگان رهبری و شورای شهر و روستا توسط مردم تعیین می‌شوند که اهمیت مردم سالاری دینی را می‌رساند.

ماموستا بهمنی عنوان کرد: نظام ما به عنوان نظام طرفدار تمدن اسلامی و احیای ارزش‌های اسلامی برای آن کوشش می‌کند، بنابراین شرکت مردم در انتخابات باعث توسعه امنیت جامعه می‌شود.

وی انتخاب نماینده اصلح توسط مردم را از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: مردم با رأی خود نماینده اصلح را انتخاب می‌کنند و مجلسی قوی را خواهند ساخت.

وی اضافه کرد: نماینده باید اصلح، آگاه و متدین باشد و منتخبین مجلس خبرگان رهبری نیز باید دارای این صفات باشند.

ماموستا بهمنی تصریح کرد: امروز از مردم می‌خواهیم در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و برای عزت و اعتلای ایران اسلامی و برای مردم شریف ایران بکوشند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان کردستان اضافه کرد: باید تلاش کنیم نمایندگانی را انتخاب کنیم که بر مبنای ارزش‌های دینی و به روز و در راستای خدمت به مردم و در راستای احیای دستورات دین خدا حرکت کند و جهان بینی آنها جهان بینی اسلام شمول در جهان باشد.

ماموستا اقبال بهمنی سوابقی همچون امام جمعه سابق شهر موچش شهرستان کامیاران، مدرس حوزه و دانشگاه، کارشناس مسائل صداوسیما، مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج، مؤسس و عضو شورای طریقت و عرفان، روحانی کاروان حج و سردفتر رسمی ازدواج و طلاق استان کردستان دارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن