اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

شیخ علی ماهی گیر : هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر صهیونیستی شکست شده است

آوای سنت : شیخ علی ماهی گیر اظهار کرد:رژیم اشغالگر این را باید بداند،با این دیوانه بازی ها و عبور از قوانین و تخلف نمی تواند به آن شکستی که جبهه مقاومت به آن ها تحمیل کرده را بپوشاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان؛ شیخ علی ماهی گیر،امام جمعه اهل سنت گهردو سیریک در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به موضوع فلسطین گفت: در ابتدا همدردی خود را نسبت به مردم غیور و قهرمان غزه اعلام می کنم و عرض تسلیت دارم خدمت خانواده شهدای و آرزوی ثواب و صبر از درگاه الهی برایشان خواستارم.

وی افزود: رژیم اشغالگر این را باید بداند، با این دیوانه بازی ها و عبور از قوانین و تخلف نمی تواند به آن شکستی که جبهه مقاومت به آن ها تحمیل کرده را بپوشاند.

شیخ ماهی گیر اظهار داشت: هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر شکست شده است این رژیم با انجام هر گونه جنایتی می خواهد موفق شود، اما با عملیات اخیر طوفان الاقصی با شکست مواجه شده است.

عالم اهل سنت هرمزگان بیان کرد: همانگونه که رهبران جنبش مقاومت و سید مقاومت قبلا گفته بودند به زودی در قدس شریف نماز جماعت را خواهیم خواند و از آن جا به حج و عمره احرام خواهیم شد.

وی افزود:دشمن غاصب صهیونیستی باید از سرزمین های فلسطین ها خارج شود و کشورهای اسلامی باید وظایف خودشان را انجام دهند، امروز کشورهای غیر اسلامی وجدان عمومی شان آگاه شده اما تعجب است در جهان اسلام به دنبال عادی سازی روابط رژیم غاصب جعلی هستند، رژیمی که خودش نمی توانند از خودش دفاع کند چگونه می تواند به دولت های کوچک حمایت کند .

شیخ علی ماهی گیر خاطر نشان کرد:طبق تعبیرهای رهبر فرزانه مان این شکست های که حاصل شد غیرقابل ترمیم است و ان شاءالله شاهد موفقیت های بیشتری از جبهه مقاومت باشیم و در آخر تمامی مردم و غیور فلسطین را دعوت به صبر می کنیم و از جهان اسلام‌ می خواهیم خشم شان را همچنان نگه دارند تا بتوانیم رویدادهای بزرگ را رقم بزنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن