اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

طوفان الاقصی دفاع مشروع فلسطینی‌ها است

آوای سنت : دستیار استاندار گستان در امور اهل‌سنت گفت: حملات گروه‌های مقاومت یک دفاع مشروع در برابر جنایات چند دهه‌ای رژیم غاصب صهیونیستی است.

 آخوند ابوبکر خوجملی پنجشنبه شب در همایش مجازی «غزه مظلوم مقتدر» اظهار داشت: قبله اول مسلمانان و مکان معراج نبی مکرم اسلام (ص) سال‌های طولانی تحت اشتغال و سلطه رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته و در این مدت آنها جنایات بی‌شماری علیه مسلمانان فلسطینی مرتکب شدند.

 وی افزود: عملیات طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ برای فلسطینی‌ها و شکست سنگین و به قول رهبر معظم انقلاب، غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بود.

 خوجملی اضافه کرد: البته این عملیات، انتقام بسیار ناچیزی در برابر جنایات و ستم بی‌حساب و کتاب رژیم صهیونیستی است که امیدواریم مقدمه پیروزی‌های بعدی و نابودی این رژیم باشد.

 دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت ادامه داد: هر انسانی در سرزمین خود این اختیار را دارد که اگر مورد محاصره رژیمی ظالم قرار گیرد از خود دفاع کند و طوفان الاقصی در واقع دفاع مشروع مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم آدمکش اسرائیل بود.

 وی افزود: امروز رژیم غاصب و جعلی اسرائیل طی یک ماه اخیر بیش از ۹ هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه به‌ویژه زنان و کودکان را به شهادت رسانده است و ما باید این حق را به مردم فلسطین بدهیم که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی عکس‌العمل نشان دهند.

 خوجملی از امت اسلامی و اهل ایمان هم خواست تا همیشه از مردم غزه و فلسطین حمایت کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن