اهل سنت ایرانعمومی

عالم اهل سنت شهرستان آق قلا: در آخر زمان، محل سکونت و زندگی حضرت مهدی موعود، بیت المقدس و اطراف آن خواهد بود.

آوای سنت : آق محمد آخوند حنفی (طعنه) : در این ایام در جهان اسلام و در قبله اول مسلمین غوغا بپا شده است.

خداوند متعال پیامبر (ص) را به قدس و مسجدالاقصی می‌برد. محل مبارکی است که مقر اغلب انبیای الهی است. محل وحی فرشتگان است و حشر و نشر مسلمین از آنجا خواهد بود.

این عالم دینی افزود: مهدی موعود که بنا به فرمایش برادران شیعه مهدی منتظر می‌گویند، به آنجا خواه آمد. در آخر زمان، محل سکونت و زندگی حضرت مهدی موعود، بیت المقدس و اطراف آن خواهد بود. بنابراین بیت المقدس باید برای مسلمانان باقی بماند تا این امام عزیز در آنجا به هدایت بشریت بپردازند.

بیت المقدس، مکان توحید و مکان حضرت عیسی، حضرت عزیر و سایر امامان است. امروز مسجد الاقصی و بیت المقدس به دست کافران افتاده است.

این عالم دینی با اشاره به آیه ۸۲ سوره مائده که خداوند سبحان می‌فرماید: لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا گفت: سخت‌ترین دشمن مسلمانان، یهود و مشرک است، خدای متعال حتی اسم یهود را از مشرک هم زودتر آورده است.

حاج محمد آخوند طعنه در ادامه خاطر نشان کرد: شعار یهود، نظم نوین جهان است، برای همین آن‌ها با زیاده خواهی می‌گویند ما در منطقه خاورمیانه تعیین کننده امور هستیم.

آخوند طعنه در پایان افزود: امروز مسئله فلسطین، مسئله اصلی همه دنیای اسلام است و همه ما وظیفه داریم در حق مردم مظلوم فلسطین دعا کنیم تا از چنگ این دشمنانِ سفاک و خون‌خوار رهایی یابند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن