اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

عضویت در شانگ‌های و بریکس دستاورد خوب دولت سیزدهم برای کشور است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت خاش با بیان اینکه عضویت در شانگ‌های و بریکس دستاورد خوب دولت سیزدهم برای کشور است، گفت: در هرگونه تعاملات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی قطعاً فایده وجود دارد.

مولوی محمدعلی شهنوازی  با اشاره به موفقیت های دولت در عرصه‌ سیاست خارجی، افزود: هر گونه برنامه و حرکتی که به نفع مردم و رفع مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی و معیشتی باشد، مردم نیز از آن استقبال می کنند، بنابراین عضویت در گروه‌های شانگهای و بریکس دستاورد خوبی برای کشور است.

وی تصریح کرد: ارتباط گرفتن با ابرقدرت ها و همسایگان سود زیادی به همراه داشته و در هر گونه تعاملات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی قطعاً فایده وجود دارد.

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: بسیار خوشحال هستیم با گذشت چند سال اختلاف شاهد تعامل دولت های ایران و عربستان هستیم، امیدواریم با گشایش ارتباطات و مناسبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی میان کشورها شاهد تحول در این سرزمین باشیم.

وی ادامه داد: شنیدن صدای مردم و توجه به دغدغه‌های آنان مهمترین گام برای بالابردن شاخص‌های امنیتی و خدماتی و توسعه‌ای محسوب می‌شود.

مولوی شهنوازی افزود: همراهی و همگامی مردم و دولتمردان سبب ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای می‌شود و هر چه ارتباط میان دولت و ملت قوی تر باشد، پایداری و استحکام نظام هم میسر خواهد شد./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن