اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

غرب در مقابل اسلام سیاست دوگانه دارد

مهمترین علت قرآن‌سوزی در غرب مسائل سیاسی است

آوای سنت : امام جمعه سرو ارومیه گفت: این دوگانگی سیاست‌های غرب در مقابل اسلام است که به نام آزادی برخی کارها را انجام می‌دهند برای مثال دختران محجه در برخی کشورهای اروپایی حق رفتن به دانشگاه و حضور در اجتماع را نداشته و این در حالی است که در برخی کشورها نیز همجنس‌گرایی آزاد شده و به اسلام و دیانت به نام آزادی، توهین می‌شود.
ماموستا بهنام فرهنگ در گفت‌وگویی ، با اشاره به علل قرآن‌سوزی در غرب اظهار داشت: توهین به مقدسات اسلامی چند دلیل دارد که از جمله مهمترین آنها گسترش دین مبین اسلام در اروپا است چون تعداد مسلمانان روز به روز در حال افزایش است و مساجد بسیاری ساخته می‌شوند و چون توان مقابله با گسترش اسلام را ندارند دست به قرآن‌سوزی می‌زنند.

وی تصریح کرد: در گذشته نیز در کشور هلند به ساحت مقدس رسول خدا(ص) توهین کردند تا به خیال خام خود جلوی گسترش اسلام را بگیرند.

امام جمعه سرو ارومیه گفت: از سوی دیگر عداوت و دشمنی که آنها از دیرباز با اسلام داشتند سبب شده که دست به توهین به مقدسات اسلامی زنند همانگونه که در گذشته دشمنی خود را با حمله به کشورهای اسلامی نشان می‌دادند اما هم‌اکنون که در قبال کشورهای اسلامی ناتوان هستند به مقدسات مسلمانان اهانت می‌کنند و حتی از هتاکان نیز حمایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: این دوگانگی سیاست‌های غرب در مقابل اسلام است که به نام آزادی برخی کارها را انجام می‌دهند برای مثال دختران محجبه در برخی کشورهای اروپایی حق رفتن به دانشگاه و حضور در اجتماع را نداشته و این در حالی است که در برخی کشورها نیز همجنس‌گرایی آزاد شده و به اسلام و دیانت به نام آزادی، توهین می‌شود.

ماموستا فرهنگ گفت: بی‌شک این سرابی است که به نام آزادی به جامعه جهانی نشان می‌دهند اما خوشبختانه مردم آگاه شده و با سیاست‌های دشمن آشنا هستند.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر با توجه به اینکه سال‌های سال است که کلیسا در مقابل مسائل مختلف ناتوان بوده است و از لحاظ دیانت چیزی برایشان باقی نمانده، اما از یک سو نیز در اسلام همه چیز از روی قانون است و قرآن نیز معجزه جاویدان پیامبر(ص) است و تحریف‌هایی که در کتاب‌های آنها شده اما در قرآن نشده، به همین سبب علیه این کتاب آسمانی کاری انجام می‌دهند که مسلمانان را ناراحت کنند.

امام جمعه سرو ارومیه تصریح کرد: اما به نظر می‌رسد که مهمترین علت قرآن‌سوزی، مسائل سیاسی باشد چون خود کشور سوئد که خود را مهد آزادی می‌داند از فرد هتاک به قرآن کریم حمایت می‌کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن