اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

قبل از آنکه سیستان و بلوچستان مانند هند شود، باید جلوی آن را بگیریم

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله ایرانشهر اظهار داشت: این کرونا همان کرونا هندی است، قبل از آنکه سیستان و بلوچستان مانند هند شود، باید جلوی آن گرفته شود.

مولوی شمس الحق دامنی امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله شهرستان ایرانشهر در پی شیوع بی سابقه کرونا در استان گفت: هرکجا که مردم با مسئولین همکاری کردند و به توصیه ها عمل نمودند، نتایج خوبی هم در آنجا حاصل شد و هم اکنون هم مردم هیچ راهی جز رعایت دستورالعمل های بهداشتی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: فاصله گذاری های اجتماعی، زدن ماسک و نرفتن به خارج از منزل از جمله مهمترین دستورالعمل های بهداشتی می باشد.
مولوی دامنی افزود: باید از هر تجمعی پرهیز نمود و به مراسمات عروسی و عزاداری نرویم و جلوی برگزاری آنها گرفته شود.

امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله ایرانشهر اظهار داشت این کرونا همان کرونا هندی است، قبل از آنکه سیستان و بلوچستان مانند هند شود باید جلوی آن گرفته شود.

وی تصریح کرد: عمر و تقدیر دست خداوند است، اما اگر خودمان از آن چیز هایی که ما را به سوی مرگ می کشاند پرهیز نکنیم، یک نوع خود کشی می باشد که خودکشی هم در دین ما حرام است.

مولوی دامنی بیان کرد خیلی از بزرگان ما از جمله نبی مکرم اسلام هم در مواردی که یک بیماری شایع می شد، برای پرهیز از ابتلا به آن بیماری، مواردی را رعایت می کردند؛ درنتیجه زدن ماسک، منافاتی با تقدیر الهی ندارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن