اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

قرآن جوهره اخلاق و رفتار پیامبر

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس :جوهره قرآن اخلاق و سیره پیامبر (ص) است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در سخنان پیش از نماز عبادی جمعه این هفته ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول و  ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) اظهار داشت:  هرکس بخواهد به خلق و خوی پیامبر(ص) پی ببرد و راه و رسم پیامبر را بیاموزد باید قرآن را با تعمق خوانده و ترجمه آن را مطالعه کند،زیرا که مجموع جوهره قرآن اخلاق و سیره پیامبر(ص) است.

آخوند عبدالکریم جاور با بیان اینکه رسول الله (ص) برای بیان ارزش و جایگاه حق و ایمان و تبیین ارزش های انسانی از سوی الله متعال مبعوث شده اند تصریح کرد: ماه ربیع الاول و ولادت حضرت محمد (ص) بهترین ایام برای معرفی شخصیت و رسالت بزرگ ایشان  است.

وی اظهار داشت : خداوند متعال با آن عظمت خود، حسن سرشت و سیره حضرت محمد (ص) را تایید نموده اند. حال هرچه نویسندگان و قلم بدستان در معرفی حسنات ایشان قلم فرسایی کنند باز هم نخواهند توانست اصل مطلب را بیان کنند. زیرا که از درک کامل عظمت و سرشت ایشان عاجزند.

وی با اشاره به اینکه نویسندگان و مورخین مسلمان و حتی غیر مسلمان که برخی از آنان دشمن اسلام هستند بر برگزدیده بودن پیامبر(ص) چه پیش و چه بعد از آن ظهور اسلام صحه می گذارند اظهار داشت: زندگی حضرت محمد (ص) از تولد تا وفات  سرشار از رمز و راز است.

خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس در ادامه گفت:  اکنون در دوره ای هستیم که فضای مجازی توسط دشمنان اسلام جولانگاه تاخت و تاز نسبت به قرآن، اسلام و پیامبر (ص)  قرار گرفته است .

آخوند عبدالکریم جاور افزود : دشمنان دین اسلام و حضرت محمد (ص) به طرق مختلف در شبکه های ماهواره ای، کانال های اینترنتی و فضای مجازی با برنامه های متنوع، همچون فیلم ها و بازی های سرگرم کننده در صدد  تضعیف ایمان و اعتقادات دینی مسلمانان بخصوص جوانان و قشر تحصیل کرده ما هستند.

وی تصریح کرد: هدف و  برنامه ها آنان این است که نگذارند جوانان و قشر تحصیل کرده از حقیقت اسلام، پیام قرآن و رسالت پیامبر(ص) درک صحیح و حقیقی داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: پشت پرده همه ی این توطئه ها شبکه ای از برنامه نویسان، نرم افزار پردازان و کارشناسان خبره که حامیان آنان یهودیان، کاتولیک ها، مسیحیان و نیز افراد بی دین هستند؛ قرار دارند که سلاح آنان برای جنگ با مسلمین نرم افزارها، تکنولوژی و ارتباطات است.

آخوند عبدالکریم جاور اظهار داشت : ماه ربیع الاول و ولادت حضرت محمد (ص) بهترین زمان و فرصت برای معرفی دین مبین اسلام، شخصیت پیامبر(ص) که خداوند ایشان را سید البشر و سید الانبیاء قرار داده اند با بهره گیری از همین علم و تکنولوژی به مردم و جهانیان است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن