اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

ماموستا ملاقادر قادری: مردم ما پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت پاوه گفت: مردم ما در دنیا بهترین هستند و پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب محسوب می‌شوند.

ماموستا ملاقادر قادری در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: به فضل الهی امروز شاهد امنیتی مطلوب در سطح جامعه و خصوصا استان کرمانشاه هستیم، امنیتی که با تلاش و پشتکار ماموران پلیس حاصل شده است.

امام جمعه شهرستان پاوه با بیان اینکه کارکنان پلیس زحمات زیادی برای برقراری امنیت می‌کشند، گفت: همین تلاش‌های مجدانه و مخلصانه باعث برقراری امنیتی مطلوب شده است.

ماموستا قادری همچنین خواستار خدمات‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات آن‌ها شد و افزود: مردم ما در دنیا بهترین هستند و پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب محسوب می‌شوند.

امام جمعه پاوه همچنین به بازگشایی مرز شوشمی اشاره کرد و گفت: تحقق این مهم خواسته چندین‌ساله مردم پاوه و اهالی اورامانات بود که خوشبختانه پس از سال‌ها انتظار این مطالبه به حق مردم اجرایی شد.

وی در عین با اشاره به وجود برخی مشکلات در این مرز، خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان مرتبط نسبت به رفع هر چه سریعتر آن‌ها اقدام کنند چرا که شاهد تردد اتباع عراقی از آن هستیم.

ماموستا قادری در پایان بار دیگر با قدردانی از تلاش‌های امنیت آفرین پلیس، ابراز امیدواری کرد خدمات گذرنامه‌ای در مرز شوشمی نیز با تدبیر فرمانده انتظامی استان افزایش یابد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن