اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

مسلمانان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی باید متحد شوند

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت سلماس گفت: مسلمانان باید برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی متحد شده و امت اسلامی نباید در مقابل استکبار جهانی از خود ضعف نشان دهند.

ماموستا رحیم عثمان‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه نسل‌کشی کنونی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین از لحاظ مدت و شدت بی‌رحمی بی‌سابقه‌ای بوده است اظهار داشت: تقریبا از ۷۵ سال گذشته این تقابل میان رزمندگان فلسطینی با استکبار جهانی وجود دارد.

وی تصریح کرد: یکی از نقاط شدت این تقابل این است که کشورهای استکباری همه باهم و هر کدام به نحوی علیه فلسطینیان وارد کار می‌شوند و از سوی دیگر در روایات اسلامی آمده است که پیروزی از آنِ مسلمانان است و جهان اسلام با اتحادی که شکل می‌دهند و با تبلیغاتی که دارند باید به خود آیند و در یک جبهه واحد علیه اسرائیل وارد عمل شوند.

امام جمعه اهل‌سنت سلماس با ابراز تاسف از سکوت حکام و سیاستمداران اسلامی و با اشاره به اینکه این سکوت مزید بر جنایات رژیم صهیونیستی است گفت: سکوت و بی‌صدایی برخی کشورها سبب شده که بر حجم مسئله افزوده شود یعنی سکوت برای امت واحده اسلامی عذاب‌آور است و برخی کشورهای اسلامی نظیر ترکیه نیز به یک محکومیت خشک و خالی بسنده کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که این کشورها در بحبوحه جنگ، ارزاق و نیرو برای اسرائیلی‌ها می‌بردند و بنابراین جا دارد که تمامی دولت‌های اسلامی به خود آیند و زمان آن رسیده که مسلمانان فرصت چندانی به اسرائیل و ایادی آنها ندهند تا علیه مسلمانان جسارت کرده و وارد عمل شوند.

ماموستا عثمان‌زاده افزود: بر این اساس همه باید در یک جبهه و ید واحد وارد عمل شده تا مسئله اسرائیل را یکسره کنند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی باید متحد شوند اظهار داشت: بی‌تردید امت اسلامی نباید در مقابل استکبار جهانی از خود ضعف نشان داده بلکه باید با اتحاد خود در مقابل ایادی استکبار ایستادگی کنند./ تقریب

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن