اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

مسلمانان در مقابل ظلم و ستم یهود متحد شوند

آوای سنت : ماموستا محمود ابن الخیاط -امام جمعه سقز- در بخش دیگری از وبینار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام»، اظهار کرد: متأسفانه در طول ایام یعنی از زمان پیامبر(ص) تا به امروز یهود با مسلمانان عداوت داشته است؛ فلسطینی‌ها نقطه اتحاد مسلمانان جهان هستند و  ظلمی که یهودی‌ها بر علیه غزه و فلسطین انجام می‌دهند، دل تمام مسلمانان را به درد می آورد.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن ما را آگاه کرده است که دشمن‌ترین دشمنان مسلمانان یهود و مشرکان هستند، رسول خدا(ص) هم می‌فرماید، هر کسی صبح کند، در حالی که به فکر امور مسلمانان نباشد، مسلمان واقعی نیست.

ماموستا ابن الخیاط تصریح کرد: در حال حاضر مردم غزه مورد ستم صهیونیستها قرار گرفته اند که این داغی بر دل مسلمانان است و تمام مسلمانان جهان جنایتهای رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند و خود این باعث اتحاد می شود؛ چرا که مسلمانان می دانند کسانی که ادعای حقوق بشر دارند در حال تقویت و تسلیح اسرائیل علیه مردم غزه هستند.

وی ادامه داد: جنایت‌هایی که امروز بر مسلمانان روا می دارند، در هر جایی که باشد ما آن را محکوم می کنیم؛ مردم غزه امروز مورد ظلم قرار گرفته اند. صهیونیست جنایتکار با مجاهدین نمی جنگد، بلکه زن و کودکان را شهید می کند. پس تمام مسلمانان جهان وظیفه دارند در مقابل ستم ستمکاران متحد باشند؛ این یهود است که با اسلام دشمنی می کند و ما وظیفه داریم در برابر ستم یهود اتحاد داشته باشیم.

امام جمعه سقز گفت: صهیونیسم حرکتی مادی است که نه ایمان به خدا و نه به روز آخرت دارد و نه به ارزش‌های روحی و اخلاقی و معنوی؛ بلکه سیاستی است غلط که تمام جرائم اخلاقی و اجتماعی از کشتار آوارگی و تخریب و … را مباح می داند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی آن غده سرطانی و پایگاه استکبار جهانی در قلب خاورمیانه و امت اسلامی خطری بزرگ و آشکار است و هر دولتی که به آن یاری رساند ما آن را دشمن حق و انسانیت می دانیم نه طرفدار حقوق بشر؛ ما مسلمانان حق داریم در فلسطین و عراق و سوریه و اردن و مصر و الجزایر و کشمیر و اندونزی و ایران و در تمام بلاد عربی و اسلامی با یهود دشمنی داشته باشیم، چرا که یهود در طول تاریخ دشمن سرسخت مسلمانان بوده و هست. ماموستا ابن الخیاط در پایان تأکید کرد: همه مسلمانان جهان باید متحد باشیم و جنایتهای رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم. انشاءالله ما پیروزیم و اسرائیل نابود است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن