اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

مشکلات زیر ساختی باید اساسی حل شود

همه باید کمر همت را ببندند

آوای سنت : مولوی کریم زایی ابراز داشت کمک دولت و مردم به سیل زدگان کاری شرعی، ملی و عرفی است؛ مردم باید کمر همت را برای کمک ببندند.

مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت مسجد فاطمه الزهرای شهرستان ایرانشهر در پی وقوع حادثه سیل در جنوب استان گفت: خداوند متعال در قرآن کریم خطاب به همه مردم از جوان تا پیر و زن و مرد می‌فرماید: ای امت پیامبر رحمت، با یک دیگر تعاون داشته و یکدیگر را یاری و نصرت در کار خیر شرکت کنید و بدانید که کار خیر، سبب تقوا و پرهیزکاری می شود.

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور در سیلی که اخیرا چابهار و کنارک را فراگرفته است، دستور مهمی را صادر کرد تا وزرا و مسئولین سریعا دست به کار شوند که در همین راستا، وزیر محترم نیرو و استاندار وارد منطقه شدند.

مولوی کریم زایی افزود: ۳۰۰ میلی آب در پی بارش های اخیر، در کنارک ثبت شده است که رقم قابل ملاحظه ای است.

وی بیان کرد: مشکلات اساسی و زیرساختی سبب تجمع آب گردیده است به طوری که باید برای حوادث و اتفاقات آینده، به طور اساسی کانال کشی شود.

مولوی کریم زایی تصریح کرد: بنده در نماز جمعه این هفته ایرانشهر خطاب به مردم درخواست کمک کردم تا مردم شریف ایرانشهر هر نوع کمک نقدی و غیر نقدی که دارند تحویل دهند تا به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

وی اظهار داشت: مردم ایران در چنین حادثه هایی که پیش می آید، پیش قدم و دست به جیب هستند که خداوند به همه مردم خیر بدهد.

مولوی کریم زایی ابراز داشت کمک دولت و مردم به سیل زدگان کاری شرعی، ملی و عرفی است؛ مردم باید کمر همت را برای کمک ببندند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن