اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

مولانا چابهاری : قوم یهود مظهر بدعهدی

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت چابهار، قوم یهود را مظهر بدعهدی و بی ایمانی و تمام گناهان و خبائث توصیف کرد.

به گزارش آوای سنت، شیخ‌الحدیث مولانا عبدالرحمن چابهاری طی سخنانی با اشاره به دور جدید جنایات اسرائیل در فلسطین گفت: یهودیت و اسرائیل حدود هشتاد سال است که در یکی از مراکز بزرگ اسلامی که با تعدی و غصب و جنایت‌های بی ‌شمار غیرقابل‌ تحمل و بلکه غیرقابل تصور، نسبت به دین اسلام، مسلمانان و انسانیت در سرزمین فلسطین انجام می‌دهد. رژیم نژادپرستی که با وجود کفر، آلودگی، کثافت کاری و افکار پوچ شیطانی به تعبیر قرآن مدعی است، ما مانند فرزندان و دوستان خداوند هستیم. خداوند جواب آنها را را اینگونه می‌دهد که ای محمد صلی‌الله‌ علیه‌ و سلم به آنها بگوْ، اگر چنین است، پس چرا الله تعالی شما را به گناهان تان عذاب می‌دهد؟!

این عذاب بر آنها بخاطر ظلم بر بهترین انسان‌ها یعنی انبیاء بود. یهود هم مخلوق خداوند هستند، اما خداوند آنها را چندین بار در قرآن لعنت کرده است. ملتی که به انبیاء و خیرخواهان خود خیانت کرد و مرتکب بزرگترین خیانت‌ ها شد. کثافت ‌کاری و کارهای زشت و نفرین آور در تاریخ پر شده است، ولی بدعهدی، بی ایمانی، و تمام خبائثی که در وجود بدترین کائنات و مخلوقات ممکن است، مظهر گناهان کفر، شرک، قتل و غارت و خونریزی قوم یهود می باشد.

مولانا چابهاری با اشاره به وقایع اخیر غزه، مردم را به توبه و دعا کردن برای پیروزی مجاهدان توصیه کرد و اظهار داشت: ما قبل از دعا برای نصرت و پیروزی مجاهدین حماس و نابودی و محو اسرائیل از صفحه روزگار، خودمان از گناهان توبه کنیم، چون گناهکار در واقع با خداوند قهر است، پس قبل از دعا طریقه آشتی با خدای متعال در پیش گرفته و راه آن توبه و دست کشیدن از گناهانی چون ربا، رشوه، زنا، بی‌حیایی، بی‌عفتی، ظلم، گران فروشی، دروغ، غیبت، تهمت، بهتان و… است.

سپس برای پیروزی مسلمانان در این جهاد با عظمت دعا نماییم. باریتعالی عملیات طوفان‌الاقصی را آخرین فیصله مجاهدان برای پاکسازی مسجدالاقصی از کفار قرار داده و یهود را هلاک گرداند تا اسلام و مسلمین را به عزت برسد.

مسجدالاقصی و قدس یکی از شاهرگ‌های ایمانی قلب هر مسلمان با ایمان است. محشر در این سرزمین برپا می‌شود و محدثین نوشته‌اند، ساکنین مسلمان این سرزمین همسایگان خداوند هستند.

مولانا چابهاری پیروزی در جنگ‌های نابرابر مسلمانان در صدر اسلام را نشانه نصرت غیبی خواند وا فزود: در جنگ بدر مسلمانان با سیصد و سیزده نفر در مقابل لشکر هزار نفری کفار مقابله کردند و همچنین در جنگ احد و جنگ خندق و جنگ حنین، جنگ موته و… نصرت غیبی خداوندی همراه لشکر اسلام بوده است. انسان باید خود را قابل نصرت غیبی الله کند. صحابه‌ رضی الله عنهم اجمعین فرمایش می کردند، پیروزی و شکست ما از قلت و کثرت نیست که اگر کم باشیم، شکست می‌خوریم یا زیاد باشیم، پیروز می‌شویم. پیروزی از جانب الله به سبب ارزش ایمان است.

این عالم شاخص اهل سنت به مردم غزه و فلسطین مژده پیروزی داد و خاطر نشان کرد: انسان ‌های نیک و صالحی خواب دیده‌اند که پیامبر صلی‌الله علیه و سلم و صحابه کرام رضی‌الله‌ عنهم در این جنگ در کنار شما شرکت کرده‌اند.

در دعا کردن بر علیه یهود و پیروزی حماس و دیگر گروه‌های مجاهدان در این جنگ کوتاهی نکنید. توبه پیشه کرده و بعد از خواندن نماز برای پیروزی مجاهدان و آزادی مسجدالاقصی و فلسطین دعا کنید. وضعیت امروز غزه کمال بی همتی جهان اسلام را نشان می‌دهد وگرنه شوروی با تمام قدرت و عظمت و امکانات تسلیحاتی و نظامی‌اش بر از مقاومت مجاهدان افغانستان مثل روباه شکست خورده و از آن سرزمین خارج شد. امروز هم آمریکا و اسرائیل به بمب‌های خوشه‌ای و هیدروژنی خود مغرور نباشند، زیرا وقتی خداوند اراده کند این بمب‌ها به خود آنان برمی‌گردد یا بی تاثیر می‌شوند. خداوند مجاهدان را نصرت نماید و به مسلمانان جهان غیرت واقعی بدهد تا با امکانات نظامی و نیروی انسانی به کمک برادران خود بشتابند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن