اهل سنت ایرانعمومی

مولوی اسحاق مدنی: مسئله فلسطین امت اسلامی را متحد کرده است

آوای سنت : رئیس شورایعالی مجمع تقریب با بیان اینکه مسئله فلسطین موجب وحدت امت اسلامی شده است تصریح کرد: انشاءالله حمایت هایی که انجام می دهیم به نتیجه خواهد رسید و به زودی فلسطین آزاد خواهد شد.

مولوی اسحاق مدنی، رئیس شورایعالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در دیدار هیئت علمایی پاکستان با دبیرکل مجمع تقریب، ضمن خوشامدگویی به علمای پاکستان خاطرنشان کرد که جماعت اسلامی پاکستان بسیار مورد اهمیت است و زمانی که امام خمینی (ره) رحلت کردند، علامه مودودی به همه دنیا تسلیت گفت.

وی با ابراز خوشنودی از سفر علمای اهل سنت پاکستان به جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: اکنون در جهان اسلام مسئله اتحاد مطرح است و عده کمی هستند که در حوزه فلسطین فعالیت می کنند.

مولوی مدنی با بیان اینکه مسئله فلسطین موجب وحدت امت اسلامی شده است تصریح کرد: انشاءالله حمایت هایی که انجام می دهیم به نتیجه خواهد رسید و به زودی فلسطین آزاد خواهد شد. ان شاءالله.

یادآور می شود؛ مولوی اسحاق مدنی، از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان، سالها است که در حوزه بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مشغول فعالیت است و از حدود یکسال پیش به اتفاق آرا، به عنوان رئیس شورایعالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی انتخاب شده است و اکنون در این منصب فعالیت می کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن