اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

نباید در برابر جنایات صهیونیست ها در نوار غزه سکوت کرد

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت مسجد فاروق اعظم اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته ، سکوت برخی کشور های اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

افندی برزکوهی با بیان آیات و روایات و دعوت به تقوای الهی سخنان خود را آغاز کرد و با اشاره به حضور دادستان شهرستان تالش در نماز جمعه مسجد فاروق اعظم بخش اسالم، به ایشان و مسئولان و همه نمازگزاران خیر مقدم گفت.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور مسئولین امر در جمع نمازگزاران، اضافه کرد: امروز نسبت به گذشته بیشتر شاهد حضور مسئولین در میان مردم هستیم و این امر را به فال نیک می گیرم و از مسئولین محترم تشکر و قدردانی می کنیم.

امام‌جمعه اهل سنت بخش اسالم در ادامه سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر فلسطین، اظهار داشت: امروز دشمن اصلی مسلمانان رژیم ناپاک صهیونیستی است که قبله اول امت اسلام را تصرف کرده و در آنجا دست به جنایت می زند و مردم مسلمان را مورد اذیت و آزار قرار می دهد، البته که این دشمنی مختص این زمان نبوده و در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز یهودیان دشمنی خود را با مسلمانان نشان داده اند.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم یهودیان صهیونیست را دشمن اصلی مسلمانان معرفی فرموده است، افزود: امروز جنایات و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان و مردم مظلوم فلسطین باید موجب حرکت همه کشور های اسلامی باشد.

افندی تاج الدین برزکوهی با تاکید بر اینکه نه تنها جنایات صهیونیست ها محکوم است بلکه امروز سکوت کشور های اسلامی نیز محکوم است، تصریح کرد: نباید در برابر این کودک کشی ها سکوت اختیار کرد ، لیکن خداوند وعده داده است که سرانجام ظلم به تباهی و نابودی مسببانش ختم خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن