اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

همراهی منافقین با یهود اسلام را به نابودی سوق داده است

آوای سنت: امام جمعه تازه یاب از توابع جرگلان در خراسان شمالی دوستی دیرینه منافقین با یهود را با هدف براندازی نظام های اسلامی برشمرد.

به گزارش آوای سنت، عبدالله آخوند خوش نظر با اشاره به دشمنی دیرینه یهود با اسلام از ابتدای طلوع خورشید رسالت محمدی تا به اکنون و ادامه دشمنی ها گفت: از صدر پیدایش دین وحدت بخش تا به امروز یهود در پیدایش جنگ ها بر علیه مسلمانان و حتی اختلافات میان مسلمین نقش غیرقابل انکاری ایفا کرده و انتهای اهدافشان از ابتدا نابودی دین الهی و امت محمدی بوده است. در این میان افراد منافق نیز شبانه روز می کوشند تا اتحاد امت را دچار خدشه نمایند. انها با ترفندهای شیطانی خود امت دست در دست یهود گذاشته اند تا با هر وسیله و نقشه ای رسالت نبی مکرم را نیمه کار گذاشته و به دوران حکوکت های اسلامی خاتمه دهند. مشخصه منافقین ادعای دینداری به دروغ است. آنها خود را به شکل مسلمان در آورده و از هر راهی برای فریب امت استفاده می کنند تا آسیاب دشمن از آب خالی نماند.

آخوند خوش نظر یکی از مهمترین خصوصیات رفتاری مسلمانان ظاهری را عمل نکردن به عهد و پیمان های بسته شده خواند و افزود: اسلام هرگز کسی را با زور وادار به به ایمان آوردن نکرده است و کسانی که به این روش ها متوسل می شوند هدفی جز بدنام کردن مسلمانان ندارند. اسلام عهد شکنی را برنمی تابد و در مقابل سیاست شان واکنش نشان می دهد. در دوران رسول گرامی اسلام فردی به نام “ابن سلول” با ادعاهای واهی قبایل یهود و منافقین اطراف مدینه را بر علیه آن حضرت صلی الله علیه و آله وسلم شوراند. اصلی ترین سلاح یهود دادن پول های هنگفت به مزدورانی است که بخاطر آن حاضر هستند دست به هر کاری بزنند.

مدیر مدرسه ربانیه تازه یاب یادآور شد: ابن سلول با وعده های توخالی “قبیله بنی نظیر” را بر علیه پیامبر شورانید، اما به وعده اش برای یاری شان عمل نکرد و آنها را تنها گذاشت تا به خیبر پناهنده شده و شکست سختی نیز در آنجا بخورند. یهود و نصارا در طول همه دوران ها ثابت کرده اند که به حق خود قانع نیستند. در زمان حاضر هم جریاناتی مختلفی بر علیه اسلام برنامه ریزی می شوند. دانشمندان و متفکرینی که تحلیل اوضاع و احوالات دنیای اسلام را بر عهده دارند فرزندان کسانی هستند که با قصد به چالش کشیدن پیامبر اسلام سوالات متعددی را در نزد ایشان مطرح کرده و وعده دادند که اگر ایشان بتواند به سوالات شان پاسخ دهد مسلمان خواهند شد. آن حضرت به هر سوالی که داشمندان یهود پرسیدند پاسخ کامل داد، اما آنها به این وعده هم عمل نکردند.

آخوند خوش نظر مطالعه تشکیلات یهود از صدر اسلام تا عصر کنونی را برای آگاهی بیشتر جوانان از اهداف و برنامه هایشان ضروری دانست و متذکر شد: یهود و نصارا دشمنی خود را تا زمانی پنهان می کنند که بتوانند آسیب خود را به امت محمدی وارد کرده و بدین طریق خواسته هایشان را تحمیل نمایند. اسلام از جوانان مسلمان انتظار دارد تا در برابر هرگونه قصد شوم دشمن متعصب بوده و هوشیارانه عمل کنند. آنها که هر چند سال یکبار به مقدسات اسلامی و از جمله نبی مکرم اسلام جسارت می ورزند باید بدانند که ما فرزندان همان نسلی هستیم که حاضر شدند برای دفاع از دین از مال و جان خویش بگذرند. پوشش مردان و زنان غربی در صد سال پیش تقریبا کامل بود. یهود آنها را برهنه کرد و اکنون قصد دارد همان نقشه را در سرزمین های اسلامی پیاده کند، پس غافل از خود و خویشتن نباشیم و در آزادی عمل و رفتار اعتدال و شئونات اسلامی را مد نظر قرار دهیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن