اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

هیچ قدرتی نمی‌تواند نورانیت قرآن را از بین ببرد

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند نورانیت قرآن را از بین ببرد، بیان کرد: علی رغم تمام تلاش‌های کفار و دشمنان برای کم فروغ نشان دادن قرآن باید گفت که این کتاب آسمانی با این دست از حرکات و اعمال شیطانی هرگز خط دار نمی‌شود.

ماموستا ملاعادل غلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: توهین به قرآن کریم در اصل اهانت به تمامی کتب مقدس و ادیان الهی است، بنابراین حرکت اخیر  نشانه اوج اسلام ستیزی دشمنان دین خداست.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قصر شیرین گفت: از سوی دیگر باید گفت که در پشت این پروژه دستان رژیم صهیونیستی و سازمان جاسوسی موساد به خوبی هویداست، اعمال هتاکانه، تلاش مذبوحانه صهیونیست‌ها برای به حاشیه بردن جهان اسلام است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند نورانیت قرآن را از بین ببرد، بیان کرد: علی رغم تمام تلاش‌های کفار و دشمنان برای کم فروغ نشان دادن قرآن باید گفت که این کتاب آسمانی با این دست از حرکات و اعمال شیطانی هرگز خط دار نمی‌شود و انشاالله چهره شیطانی و ضد دینی توهین کنندگان به ادیان الهی و کتاب‌های مقدس به زودی برای همه جهانیان رسوا خواهد شد.

ماموستا غلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جهان اسلام در برابر توهین کشورهای غربی به قرآن کریم نباید منفعل باشد، امروز جهان اسلام باید این کشورهای اسلام ستیز را به صورت کامل تحریم کنند بنابراین شایسته است که امت اسلام در مقابل این اهانت‌ها جبهه واحدی داشته باشد تا شاهد تکرار این اعمال وقیحانه نباشیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن