اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

وظیفه اصحاب رسانه آگاهی بخشی از فتنه های دشمنان است

آوای سنت: خطیب مسجد جامع چنارلی از توابع استان گلستان وظیفه خطیر خبرنگاران مسلمان را خنثی کردن نقش رسانه های وابسته به دشمن و شفاف سازی واقعیت های جنگ رژیم صهیونیستی بر علیه غزه دانست.

به گزارش آوای سنت، اسماعیل آخوند قدیری در سخنانی با اشاره به اوضاع اسفبار در بیمارستان های منهدم شده شهر غزه گفت: متاسفانه می بینیم که این حد جنایت نیز نتوانسته است حامیان اسرائیل را مجاب به محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نماید. بیمارستان هایی که امکانات شان را از دست داده و اطباء تنها از طریق وسایل اولیه به کمک بیماران و مصدومان می شتابند. در حقیقت شرایط بیمارستان ها در این شهر دورانی از تاریخ را تداعی می کند که انسان هنوز به تکنولوژی برقی دست نیافته بود و تاریخ معاصر هرگز این هجم از کشتار کودکان را در طول مدت کوتاه به یاد نمی آورد.

در چنین وضعیت بحرانی، گروه های زیادی از اطباء از اقصی نقاط آماده هستند تا به کمک مصدومان ناشی از حملات وحشیانه اسرائیل بشتابند، اما از سوی دیگر خطر کشته شدن، اطباء را هم تهدید می کند. اسرائیل حتی ابنیه های مسیحیان را نیز ویران کرده است و وحشیگیری این قوم حد و مرز نمی شناسد.

آخوند قدیری، تلاش دستگاه غاصب رژیم صهیونیستی برای متهم کردن مسلمانان در خصوص جنگ بر علیه غزه را شنیع تر از قوه تصور انسان توصیف کرد و اظهار داشت: اعتراف به واقعیت های تلخ این جنگ از سوی دولتمردان کابینه اسرائیل بسیار بعید می باشد. اگر آنها به راستگویی معتقد بودند، حمله به بیمارستان معمدانی را به حماس ربط نمی دادند. این رژیم زمانی که اتهامش در انهدام بیمارستان معمدانی ثابت شد، کوشید آمار تلفات آن حمله موشکی را وارونه نشان دهد و امروز با تخریب سایر مراکز درمانی، قربانیان غزه را قریب به بیست هزار نفر عنوان می کند تا به دنیا بگوید که در نسل کشی دست هر جنایتکاری را از پشت بسته است. در این بین سران دول گرگ صفت بیکار ننشسته و بر ادامه نسل کشی در غزه مهر تایید می زنند.

خطیب نماز جمعه اهل سنت چنارلی، جدا سازی جزایر عرب از قوم یهود را وصیت نبی مکرم صلی الله علیه وآله وسلم خواند و افزود: اشغالگران به سیاست خود برتربینی خود ادامه خواهند ماند تا روزی که نسل شان توسط گروهی از جهاد گران اسلامی مرز شام از روی زمین پاک شود و این وعده و مژده کلام خدا و نبی برحق امت است. پایداری یهود و خصوصا نسل کشی مسلمانان طولانی مدت دوام ندارد. اسرائیل و حامیانش نمی توانند جنایت های شان را تحریف کنند، زیرا مسلمانان ادعاهای شان را باور نخواهند کرد.

اسقف اعظم یهودیان در عصر حضرت عمر رشی الله عنه معتقد بود تا زمانی که قومی در سرزمین فلسطین بر پایه ظلم و ستم حکومت کند، بیت المقدس و مسجدالاقصی روی آرامش نخواهند دید. در عین حال آنها منتظر روزی بودند تا بار دیگر فلسطین تحت اشغال خود در آورند. در عصری که امت مسلمان از طریقه، سنت و روش رسول الله فاصله پیدا می کنند.

آخوند قدیری، نبود تعصب و غیرت دینی، عدم رعایت حجاب اسلامی، جایگزین شدن الگوهای غربی در زندگی مردم مطابق با روش یهود و نصاری را دلیل قدرت نمایی آمریکا و متحدانش در منطقه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: نقشه اسرائیل ادامه اشغال سرزمین های اسلامی از نیل تا فرات است و آنها زمانی که دنیای اسلام را بر علیه یکدیگر ببینند برای اجرای این نقشه شوم تردید نخواهند کرد. جنگ یک طرفه اسرائیل بر علیه غزه در این نقطه به پایان نخواهد رسید. سرنوشت انسان در سرای باقی بستگی به نوع اعمالش دارد. بهشت پاداش همه کسانی است که در راه اسلام و وطن به شهادت می رسند و در سمت مخالف به حساب سران دولت هایی که بر تداوم این جنگ دامن زده اند، رسید گی صورت خواهد گرفت.

این عالم شاخص اهل سنت ترکمن، تاکید ورزید: کودکان کشته شده غزه اکنون در بهشت قرار گرفته و اوج خوشبختی نصیب شان شده است. لذا بدبخت واقعی آن اشخاصی هستند که جزای این نسل کشی را به شدت خواهند پرداخت. بی شک دعای صالحین برای نجات بیت المقدس به عنوان یکی از پاک ترین مکان های عبادت پذیرفته خواهد شد. مکانی که به وجود کثیف دژخیمان را بر نمی تابد.

کمترین تکلیف شرعی برای امت، جهاد قلبی با دشمنان غزه است. رسانه ها و خبرنگاران مسلمان نقش مهمی را در این برهه به عهده دارند. مفسرین اسلامی باید با تحلیل ها و نوشته های شان نقش رسانه های وابسته به دشمن را خنثی کرده و واقعیت های جنگ رژیم صهیونیستی بر علیه غزه را شفاف سازی کنند. سران دول و خیرین می بایست هر چه سریع تر به یاری مردم بی پناه و مصدومان غزه بشتابند و کسانی که امکان جهاد با دشمن را دارند باید بی درنگ از آرمان فلسطین پاسداری به عمل آورند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن