اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

پیام امام جمعه اهل سنت تالش در پی تحولات اخیر فلسطین

آوای سنت : افندی حسین خانی پور در پیامی اعلام انزجار خود را از کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از گیلان، افندی حسین خانی پور در پیامی حمله موشکی صهیونیستها بر سر مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را محکوم و عملیات طوفان الاقصی را زمینه دست یابی به یک پیروزی بزرگ خواند.

بسم الله الرحمن الرحیم
یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ
عدم فهم دشمن از سنت های الهی دلیل بارز سستی آنان همچون خانه های عنکبوت و ضعف آنان در برابر استقامت امت اسلام است.

رژیم غاصب صهیونیستی اینبار جنایت و کودک کشی خود را در مقابل عملیات طوفان الاقصی انجام داد، عملیاتی که ستون های به ظاهر مستحکم رژیم صهیونیستی را به شدت لرزاند و امید را در قلوب مردم مظلوم و غیور فلسطین زنده کرد.

طوفان الاقصی رود خروشان خون های شهدای فلسطین است، طوفان الاقصی، طوفان اسلام است و طوفان الاقصی خشم و استقامت در برابر بیش از هفتاد سال ظلم و جنایت است و طوفان الاقصی برای مردم فلسطین و همه آزادی خواهان جهان نوید روز های روشن را دارد.

کجایند آن مدعیان حقوق بشر و کجایند آن سران کشور های عرب به ظاهر اسلامی که در برابر این جنایات و کودک کشی ها سکوت اختیار کرده اند. اکنون کجایند تا ببینند رژیم جعلی صهیونیستی قدرتی پوشالی است.

از خداوند متعال خواستاریم هر چه سریعتر این غده سرطانی رژیم صهیونیستی و حامیان آن را نابود و اسلام و مسلمین و مردم مظلوم فلسطین را سربلند فرماید.

حسین خانی پور
امام جمعه اهل سنت شهرستان تالش

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن