اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

پیام مدیریت مدرسه علوم دینی اهل سنت محمدیه شهرستان تالش به مناسبت دهه فجر

آوای سنت : مدیریت حوزه علمیه اهل سنت محمدیه شهرستان تالش در پیامی ضمن تبریک دهه فجر، عموم مردم و نخبگان را به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی
برابر سنت الهی هر ملتی با استقامت و کاردانی و فداکاری به توفیق، ترقی و پیشرفت دست خواهد یافت.

دهه فجر نقطه عطفی است برای رسیدن به تکامل اجتماعی و سیاسی که ملت سر افراز ایران به رهبری امام راحل(ره) و با رشادت مبارزان و مجاهدان جان بر کف در آن مسیر حرکت کردند و شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را سر دادند.
برای استحکام این انقلاب و نظام، لازم است مردان و زنان مومن، کاردان و فداکار از جان و مال خود مایه بگذارند تا دشمنان چشم طمع در امور مملکت ما را نداشته باشند.

تنها با مقاومت و وحدت ملی می شود، از ظلم و جنایت ظالمان متجاوز و استکبار جهانی جامعه را نجات داد.

لازم است در فرصت های پیش رو، پیشرفت های فرهنگی و اخلاقی و اقتصادی ایران عزیز را دست یافتنی دانست و این تمدن بزرگ را به عنوان یک حقیقت ماندگار در تاریخ ثبت کرد، تا به همگان ثابت شود که اسلام فراتر از همه اندیشه های بشری است و دستورات آن در بالاترین سطح ارزش های انسانی قرار دارد.

مدیریت مدرسه علوم دینی اهل سنت محمدیه تالش چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت سربلند ایران به ویژه مردم شریف تالش و همه آزادگان و مستضعفان جهان تبریک عرض می نماید.

با گام های استوار و با تمام غرور در راهپیمایی ملی و وحدت آفرین یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می کنیم و از همه اقشار زحمت کش جامعه و جوانان و فرهنگیان و علما و طلاب دعوت می کنیم، تا به این حماسه ملی و تاریخ ساز لبیک گویند. چنانکه می دانید سربازان وطن، نیرو های نظامی و انتظامی و امنیتی جان بر کف و دانشمندان جهاد گر کشور ما توسط رژیم غاصب اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار ترور و شهید می شوند. همان گونه که مردم فلسطین ده ها سال است مظلومانه شهید و آواره شده اند.

والسلام
مدیریت مجتمع فرهنگی علمیه محمدیه تالش

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن