اهل سنت ایرانعمومی

پیگیری استفاده از شایستگان اهل سنت در دولت سیزدهم

سید علاءالدین حیدری

آوای سنت : حمایت ما از آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در راستای مطالبه گری و پیگیری مشکلات جامعه اهل سنت بوده و در این مسیر همچنان کوشا هستیم . مطالبات ما قانونی ، مورد تایید مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و همچنین مورد تاکید و تعهد رئیس جمهور هستند ، لذا در ادامه راه و پس از استقرار دولت سیزدهم مسیر مطالبات را با همفکری دولتمردان و نخبگان همراه طی می کنیم .

اجازه نخواهیم داد که تعدادی بر اساس سلایق شخصی خود نخبگان ما را کماکان از دایره مدیریت های استانی دور نگه دارند و این موضوع را به جد رصد خواهیم کرد .

معتقدم شرکت ندادن نیروهای شایسته اهل سنت در مدیریتهای کشوری و استانی اجحاف در حق آنها و جفا در حق نظام است چرا که ایجاد ناامیدی در جامعه اهل سنت از اهداف دشمنان بوده و اعمال سلیقه برخی مدیران در حذف نیروهای ما در واقع آب در آسیاب دشمن ریختن است و این با مصلحت های نظام و امنیت پایدار ملی منطبق نمی باشد .

اقدام اخیر رهبری در انتصاب یک کرد اهل سنت به فرماندهی نیروی دریایی ارتش حجت را بر همه مسئولین تمام و راه را بر کوتاهی ها بست . امید دارم جناب آقای رئیسی گام های موثر و جدی در این زمینه بردارد و اجازه سهل انگاری و بی تدبیری را به زیر مجموعه های دولت سیزدهم ندهند .

ما با آقای رئیسی تجربه جدید و راهی نو را آغاز کرده ایم و انتظار داریم که کم کاریهای گذشته دولتمردان را جبران و مقام معظم رهبری را الگوی عملی خود در این حوزه قرار دهند .

سید علاءالدین حیدری
فعال مدنی اهل سنت

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن