کتب و ناشران

معرفی کتاب : الحاد نوین باتلاق رنگین (جلد ۴)

آوای سنت : جلد چهارم کتاب «الحاد نوین باتلاق رنگین» تألیف مراد یوسفی به زبان فارسی در نشر احسان به زیور طبع آراسته شد.

این کتاب ادامه مجموعه کتاب های الحاد نوین باتلاق رنگین ۱و ۲ و ۳ تالیف مراد یوسفی است.
در دنیای امروز تمامی تلاش‌ها برای ترویج ماده‌گرایی و دور کردن جامعه به ویژه جوانان از معارف معنوی است. در این میان امت اسلامی بیش از سایرین در معرض این هجمه قرار دارد. جوانان امت اسلامی روزانه با تبلیغات و حرکت‌هایی مواجه می‌شوند که درصدد است آن‌ها را نسبت به اساس دین بدبین و نهایتا از مسیر ایمان خارج نماید. شبهات و تهمت‌های ناروایی که جوان مسلمان با آن مواجه می‌شود با بهره‌گیری از عقاید برآمده از قرآن و سنت به آسانی قابل حل و قابل پاسخگویی هستند. یکی از کتاب‌هایی که تلاش کرده تا به یاری جوانان بشتابد مجموعه‌ی چهار جلدی الحاد نوین باتلاق رنگین است که بحمد الله با استقبال خوبی از جانب جامعه و به ویژه جوانان مواجه شده است.
در این جلد نیز انتخاب مطالب؛ متناسب با نیاز جوانان جامعه بوده است لذا مسائل بسیار بدیهی و تکراری و شبهات بسیار پیچیده و کمتر منتشر شده در آن وجود دارد.

ساده نویسی به مانند سه جلد پیشین یکی از روش‌هایی است که مؤلف در نگارش این اثر در دستور کار قرار داده است.از ویژگی‌های دیگر جلد چهارم الحاد نوین باتلاق‌رنگین وجود مطالبی تحت عنوان پاسخ به منکران سنت است که مولف قصد داشته آن را در تألیفی مجزا به چاپ برساند اما بنا به نیازی که جوانان در این رابطه داشته‌اند در کنار سایر مطالب این کتاب گنجانده شد.

در این جلد به طور کلی به شبهاتی پیرامون قرآن کریم، مطالبی در خصوص نبوت رسول خدا و دیگر پیامبران، آیین مبارک اسلام، اسلام و علم، اسلام و خشونت، احکام اسلام، جامعه اسلامی، حقوق زن در اسلام، دعوت اسلامی، نگاهی به برخی از سخنان و رفتارهای مدعیان روشنفکری، ملی گرایی، دعا کردن، دیدگاه تکامل داروین و … پرداخته شده است.

📕الحاد نوین باتلاق رنگین (جلد چهارم)
🔸نشر احسان
🔹مؤلف: مراد یوسفی
🔹سال چاپ: ۱۴۰۱
🔸قطع: رقعی
🔹تعداد صفحه: ۶۸۶
🔹جلد سخت

✨🛒»»ثبت سفارش

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن