کتب و ناشران

معرفی کتاب کارنامه سیاه

(الحادشناسی نوین در رد شبهات ملحدین)

آوای سنت : این کتاب از سه فصل تشکیل شده است که در فصل اول مبانی غیرعقلانی الحاد، در فصل دوم انواع الحاد ، و در فصل سوم پدیده‌ی الحاد در جوامع اسلامی مورد بررسی قرار گرفته‌ است.

مراد از نام‌گذاری کتاب به «کارنامه سیاه» کارنامه الحاد است، کارنامه‌ای که به صورت کلی کارنامه‌ای سیاه است و نگاهی گذرا به تاریخچه‌ی الحاد نوین این سخن را تایید می‌کند. اما مراد از «الحادشناسی نوین در رد شبهات ملحدین» شناخت الحاد از دید خودشان است، زیرا روش اکثر داعیان حوزه‌ی رد الحاد پاسخ به شبهات الحادی است تا تبیین عقیده‌ی ملحدین! در این کتاب نهایت تلاش خود را کرده‌ایم تا الحاد را از دید خودِ ملحدین به خوانندگان بشناسانیم و از این راه گامی در مسیر رد شبهات ملحدین برداشته باشیم.

علت اینکه در این کتاب، مانند سایر پژوهشگران حوزه‌ی رد الحاد، با رویکرد دفاعی از اسلام با الحاد برخورد نشده این است که نظام فکری الحاد با تمام تبعات آن برای خواننده روشن شود تا اگر افرادی ناآگاه از جهان‌بینی و خط‌فکری الحاد به آن گرویده‌اند، با خواندن این کتاب در عقیده‌ی خود بازنگری کنند و اگر افرادی با آن آشنا نیستند، با خواندن این کتاب از الحاد و تبعات ناگوار آن آگاهی یابند و خود را در برابر آن واکسینه کنند و در نهایت آنکه این کتاب مرجعی باشد برای محققان و آیندگانی که در زمینه‌ی رد الحاد دست‌به‌قلم می‌شوند.

?نشر احسان
?نویسندگان: عمرو علی بسیونی – علی حمزه زکریا – ناصر بن سعید
?مترجم: یاسین شبانی
?قطع: رقعی
?تعداد صفحه: ۱۱۲
?سال چاپ: ۱۴۰۰

✨?»» ثبت سفارش

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن