اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

گلایه امام جمعه اهل سنت بندرعباس از عدم استقرار آتش‌نشانی در بندر سلخ

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت بندرعباس با انتقاد از عدم استقرار ایستگاه آتش‌نشانی برای جلوگیری از آتش‌سوزی لنج‌ها گفت: در آتش سوزی بندر سلخ که ۹ شناور دچار حریق شد.

شیخ یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با انتقاد از عدم استقرار ایستگاه آتش‌نشانی برای جلوگیری از آتش‌سوزی لنج‌ها افزود: در آتش سوزی بندر سلخ که ۹ شناور دچار حریق شد بنا به اعلام دست اندرکاران، ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.

وی افزود: ایجاد اشتغال با سرمایه ۲۰۰ میلیاردی کار آسانی نیست و دولت با مشکلات مالی که دارد کمتر توان ایجاد چنین اشتغال هایی دارد و انتظار است دولت در چنین شرایطی که بخش خصوصی قدم جلو گذاشته با ایجاد ایستگاه های آتش نشانی، جلوی زیان صیادان را بگیرد.

وی افزود: با تداوم این روند و عدم توجه به فراهم کردن امکانات اطفای حریق، خود صیادان می بایست قدم جلو بگذارند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی در ادامه به گذشت ۱۰۰ روز از حمله وحشیانه و ناعادلانه صهیونیست ها به مردم غزه اشاره کرد و گفت: باید به حال این دنیای وحشی که در منظر مردمان آن، ۲۵ هزار نفر در فلسطین کشته شدند تاسف خورد.

شیخ جمالی با انتقاد از سکوت کشورهای جهان بویژه عدم اقدام کشورهای اسلامی از کشته شدن مردم غزه که دوسوم آنها زن و کودک هستند، افزود: عدم حرکت کشورهای اسلامی در این خصوص باعث تاسف است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن